• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Robina67

jag har oxå följt programmet, trots att man mest sitter och suktar efter mer "innehåll". Det är för mycket reklam helt enkelt. Det skulle vara längre program med mycket mer matnyttigt. Saknar det.
    Vad hette det program som gick för några år sen, där man fick följa en norsk tjej som verkligen tog detta SERIÖST, samt nåt danskt homo-par och så var det väl några andra man fick följa??
    Det var ett himla bra program tycker jag. Kul att se hur olika folk planerar o går in för detta med bröllop..
    Nej, fram för fler bröllops-program på TV, eller hur????

• Troll1

Slutet gott allting gott!

Vart tog tjejens lockar vägen? En massa fixande o lockande och så försvinner det bara:
    Blev glad över att de var så lugna vid ceremonin. Det finns hopp för en annan med andra ord.

• Sofia08

Ja, jag tyckte hon var så himla fin i håret innan lockarna försvann. Undrar om hon blev besviken på det själv. Det verkade ju regna en hel del så det var väl därför de försvann. Hon var iallafall jättevacker tycker jag!

• ankie78

är det någon som vet om det går i repris

• lillaj

Ja, det tänkte jag också på men snacka om att man och det vill säga jag kommer att bli rörd under själva ceremonin eftersom jag blev rörd i går av att se deras vigsel på tv

Troll1 skrev 2008-03-12 23:39:52 följande:
    Slutet gott allting gott! Vart tog tjejens lockar vägen? En massa fixande o lockande och så försvinner det bara: Blev glad över att de var så lugna vid ceremonin. Det finns hopp för en annan med andra ord.
  • Miss Blue

Jag funderade oxå över Viktorias lockar de var helt borta nästan på en gång...

Jag blev mer rörd över "flygarparets" vigsel, tyckte det var lite gulligt att han blev så himla nervös! Men vad modigt att sjunga för sin brud, snacka om att pressa sig själv!!!!
    Herregud hur ska man klara sin egen vigsel - kommer ju gråta floder!!!

Fast lyckotårar!

• Sofia08

Ja, jag tänkte faktiskt också på det. Här sitter man i soffan och ögonen tåras av att se ngt på tv! Snart händer det en själv på riktigt! Hur ska det gå???? Lite orolig faktiskt. Men man kanske "stänger av" och blir jättelugn. Vem vet?

• Ingarö08

Jag undrade oxå vart hennes lockar tog vägen. tittade på 2st program samtidigt och lyckades precis se när de skulle in i kyrkan. Tänkte för mig själv - "Va - hade hon verkligen inte fler lockar? Hon som gått in för allt så ordentligt så missar hon håret". MEn kikade sedan på tv4 Antime så såg jag att de var ju jättefina innan! Vilken frisörmiss!

• Fejs

Det med lockarna, jag tror de försvann i och med att det regnande, el vad tror ni? Annars är det ju en jättemiss av frisören

Svar på tråden Bröllopsbonanza