• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Miss Blue

Min M2B undrar varför jag fortsätter titta fast vi tycker det är kasst, men vaddå man är väl nyfiken
    Om inget annat får man ett gott skratt.......

• bridesilly

ååh den där "tiaran" med kulorna/pärlorna på var fruktansvärd. Skulle inte ens ta på ett barn något så kaotisk färgblandning med bollar och kulor.....glääh värre än en julgran

• Isifer

Ja, inte blir man direkt inspirerad av det där programmet. Då läser jag hellre från min växande hög av bröllopsmagasin.

• Humlanekerö
    Isifer skrev 2008-01-31 12:15:00 följande:
    Ja, inte blir man direkt inspirerad av det där programmet. Då läser jag hellre från min växande hög av bröllopsmagasin.
    Jag håller med fullständigt med ovan inlägg!Trist program!Tyvärr..istället får man frottera sig i alla tidnignar man har ligger hemma
  • bridesilly

spring iväg och köp de som kommit nu i dagarna...allt om bröllop och amelia brud och bröllop

• Humlanekerö

Ja det ska jag verkligen göra!

• Troll1

När visar de Bridezilla på 5:an??
    Tårtorna var kul att se!

• Synthetic

åh har det kommit två nya nummer? *skriva på inköpslista*

• Miss Blue

Jag har sprungit runt och letat efter Amelia Brud i fyra affärer, ingen har den!!!!
    Bor i en mindre stad men ändå!?!?!?!?
    VILL HA!!!

• Miss Blue

Har för mig att de visar det på lördagar efter kl. 13....brukar missa det för det är en sån kass tid...

Troll1 skrev 2008-01-31 13:27:50 följande:
    När visar de Bridezilla på 5:an??Tårtorna var kul att se!
Svar på tråden Bröllopsbonanza