• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag kände mig kränkt av den komentaren faktiskt *är själv mullig* Menar hallåå.. istället för att ta en storlek större för jag menar när man har strl 38 är man inte tjock..

Du får berätta vad de sa

Synthetic skrev 2008-01-24 10:16:02 följande:
    haha hon som MÅSTE gå ner 5 kg för sin klänning när hon var en stl 36?? Ville de att vi feta ska må ännu mer illa??
  • Miss Blue

Varför köper man en för lite klänning???
    Jag fattar inte det riktigt!?!?!??

• Synthetic

Själv drar jag 48!! Och blev förolämpad när hon stod och klagade över sin mage och att hon behövde gå ner. Shit.. Hon har knappast problem att hitta den klänningen i sin egen storlek och sy in i stället vid behov. Vissa andra kan inte knappt PROVA klänningar för de inte har stora nog att prova

• Sofia08

Jag tycker också att programmet är så himla dåligt!! Pinsamt dåligt för att vara tv4. Skakiga kameror, dålig ljussättning....ser ut som nån dokumentär gjord av nybörjare. Men ändå har jag inte kunnat låta bli att titta varje onsdag. Man hoppas ju att det ska komma något matnyttigt...haha.

• grabbarna

ja jösses jags a till sambon att komme rhan klädd såd är får han vända om....usch
    Miss Blue skrev 2008-01-24 09:52:37 följande:

Och vilka fina brudgumskläder?!?!?!?!?!?Synd att de inte kunde visa lite mer "normala" kläder, hade ju fått min M2B att titta för att kunna få lite inspiration.. Det sket sig rejält...(ursäkta uttrycket!)
  • Nightingale

Jag tycker oxå att programmet var skit. Hade hoppats på att få massa tips på dukningar förra veckan, men de visade bara ETT exempel!!! URDÅLIGT!

Varför inte visa ett bildspel eller nått på iallafall 10 olika dukningar???

Att följa brudparen ger ju ingenting, eftersom de vinklar det så konstigt, lägger massa programtid på helt värdelösa saker.

Nä fy!

• grabbarna

tycker det är samma problem som med babyboom dom har 30 min - reklam och dom försöker trycka in så mycket som möjligt under dessa minuter så allt blir bara på ytan.

igår reagerade jag på brudparen vi får följa och jag är inte ett dugg intresserad av eller blir inspirerad av att se när dom bleker tänderna. eller när de andra paret äter lunch, jag skiter väl i hennes bantning framförallt när hon inte ens behöver banta det där gör mig bara förbannad....

och dom här äldre paren då? ena gubben verkar ju knappt vara vid medvetande och visst lite gulligt var det ju när dom berättade hur frun hade sett ut men hade det varit för mycket begärt att låta oss se bröllopskorten utan bilder blev det ju bara blahablaha

Lars wallin hade blivit mycket intressantare om man fått se kläderna på nån och inte hängande på en galge bara och gärna en liten hink om vart priset på hans kläder brukar hamna.

och sedan hur hon klädde upp den stackars killen som såg oerhört obekväm ut i allt han fick ta på sig, visst det är kul med lite annorlunda för dom som gillar det men nog hade det varit kul att visa en snygg,traditionell kostym och en frockcoat också...

• Synthetic

Nej gör om gör rätt är mitt råd

• Troll1

I förra programmet såg den ena brudgummen ut att vilja blåsa av alltihop och min sambo (m2b) fick spader. Själv bad jag till Gud att jag ALDRIG, ALDRIG ska bete mig som detta bridezilla-monster. Skrämde iväg folk från bröllopsstället de hade valt...
    De hemska kläderna se´n då? Jag menar, nu satt sambon som funderar på vad han ska ha och ser detta spektakel. Tror de att ngn man över huvud taget tänker bänka sig framför tv:n ngn mer gång???? Tack för det 4:an!

Svar på tråden Bröllopsbonanza