• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Ida Halmstad

jag blir bara förbannad på detta jäkla skit program. Har de väl fått tummarna ut att lägga pengar på ett bröllops program så kan de väl göra det med klass...det är så man skäms !!!

• ljubavi

haha, jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta när jag såg vad hon krängde på killen som skulle föreställa en blivande brudgum... min blivande näst intill dog och undrade skräckslaget om han var tvungen att ha på sig ngt sådant! hahah *asg* skrämmande tv det där...

den som skulle bleka tänderna va ju osså för jävla tråkig! "innan ville jag ha en kille med bruna ögon, men XX har ju riiiiktigt isblå ögon. *fnitter fnitter* men nu tycker jag det är jättefint.. *fniss*" haha... vad har jag för nytta av det???!

förlåt, men jag tycker detta är så sjukt (bröllpsbonanza) att jag vrider mig av skratt varje gång!

• Ingarö08

Haha, det enda positiva med programmet är att man vet hur man inte vill ha det...

• avil

ja,jag ser det men det ger mig inget! de kommer inte med nå bra tips som jag ej hade koll på redan.Vilket jag hade hoppats!
    Bara massa svammel!!

• Ingarö08

Instämmer, det är bara svammel och inga konkreta tips som man faktiskt kan notera!

avil skrev 2008-01-24 17:12:57 följande:
    ja,jag ser det men det ger mig inget! de kommer inte med nå bra tips som jag ej hade koll på redan.Vilket jag hade hoppats!Bara massa svammel!!
  • EllaM

Åh, jag som struntade i att kolla på det sista avsnittet (eftesom jag tyckte det första var så dåligt) verkar ju verkligen ha missat något - det verkar ju ha varit ett väldigt sjukt avsnitt med många skratt (för tittarna alltså...)! Måste bara kolla kolla nästa gång efter att ha läst era kommentarer!

• MrsPink

Man fick söka till programmet... Vi sökte men la ner det när vi fick veta upplägget med bara 2 par..
    Och dessa 2 par var väl de enda som var kvar efter alla hoppat av

Troll1 skrev 2008-01-24 16:26:01 följande:
    En stilla undran bara; hur fick dessa par "möjligheten" att vara med i programmet? Jag hade sett fram emot lite värdefulla tips och bra idéer iom detta program. Istället är det Britt Ekland wannabees och lite allmännt plock hit och dit. Jag fick inte ut ett dyft. Synd, när man hade behövt lite värdefulla tips. Bleka tänderna...håhåjaja! Banta med "uhhh, vaaad är deeet? - "maskar". Sedan fick man lära sig att man kan rota i gamla containrar för att få en så bohemchic outfit! Blommiga knappar o rutiga byxor. Verkligen manligt!
  • tally

Det blev väl inga pengar kvar till att göra bra program eftersom paren ju fick en rejäl hjälp att betala sitt bröllop.

MrsPink, smart att dra er ur!

• jennysnartfru

tittade för första gången i onsdags, tyckte d var sådär. kommer man få följa bara de 2 par som var med? glad att jag inte är bridezilla.
    kommer få ett fantastiskt bröllop ändå. hon vars pojkvän var tandläkare verkar ju bara för mkt. ansträngd röst med målsättning att låta borgerlig, töntigt
    tyckte lars wallin var intresant, inte min stil på klänning kanske. passar nog bättre i hollywood

• Sofia08

Tycker inte ni att hon flygvärdinnan är lik Victoria Silvstedt?? De har samma sätt att prata, samma dialekt och är lite lika innan Vickan total-opererade sig..hahah!!

Varför är det så roligt att racka ner på andra egentligen? Usch, visst att de har ställt upp själva på detta, men tänk om det var en själv som alla satt och granskade och diskuterade...*får rysningar*

Bara en liten tankeställare...

Svar på tråden Bröllopsbonanza