• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Feminista Fantastica

C Tox - jag trodde också att det var ett skämt först! Men jag började ana oråd när jag såg att programmets logga, typ, var en manshand som trär på en ring på en kvinnohand. Lite klyschigt kanske.

• lillaj

Jag spelade in det och tänkte kolla idag men det låter halvlockande efter era recensioner men jag ska ge det en chans alla fall!

• B & S

Jag såg ca 75% och missade slutet (fick tel samtal) men tyckte också det va rätt schaskigt program! hade längtat efter nåt nytt bridezillas (eller tips program) då jag missade massor av dessa hysteriska brudar! Dem flyttade runt tiden hela tiden och sen bytte dem till kanal vi inte hade...hmmm tack 4an!

Såg komentaren Emma gjorde om vinterbröllop är bättra pga vädret.....hmm naj håller inte med direkt! Bor inte hon i stkhlm??? hon av alla borde sett att det finns ingen snö kvar mer nu för tiden om man inte åker till Kiruna!
    Så nåt vackert snö bröllop i södra Sverige kan vi ju drömma om om inte klimatet läggs om tillbaka. Annat var det när man var liten!
    Här regnade det tom på julafton!

Kunde dem inte gjort ett program med massor av tips om grejer man kan göra själv men ändå få det lyxigt som det borde vara...minst 5 program hade dem väl kunnat skrapa ihop till 30min var(vilket var besvikelse också med halvtimmes program). Kolla bara på Äntligen Hemma!
    De gjorde ju tom ett bröllop där, inte min smak för fem öre speciellt val av färger men massor av skitbra tips!!!

• DetOrdnarSig

Det där med Emmas vinterbröllop var en grej som irriterade mig lite. Om jag uppfattade allt rätt så sa Emma faktiskt inte att hon drömt om ett vitt vinterbröllop. Det var speakern som sa. Hon själv sa faktiskt nästan tvärtom: att det alltid är ett överdrivet fokuserande på vädret när det gäller bröllop men att de haft jättetur och det var fint och vitt.

• AoM

Håller med om att programmet kanske inte var toppklass :) Hade nog väntat mig mer av det. Dock vet jag genom inside-tips att fjärde avsnittet KAN vara bättre :)

• Novemberbröllop08

Håller med er, det var skit rent ut sagt. Jag som hoppades så att det skulle vara nåt att ha, så man fick lite tips och idéer. Tur BT finns iallafall dårå.

Väntade mig mer av Emma delen, hade tyckt att det varit kul om man fått se lite mer och fått mer tips om vinterbröllop, då jag ska ha ett.

Näpp, tacka vet jag bridezillas:)

• grabbarna
    Novemberbröllop08 skrev 2008-01-10 11:09:07 följande:
    .Näpp, tacka vet jag bridezillas:)
    ja där kan man ju i alla fall stöna och förvånas över hur hemska och elaka en del brudar är

såg att det var nytt avsnitt på kanal fem i söndags men vi var hemma hos mamma och pappa och ville inte verka för intresserad så det var bara att stänga av ...på 400 är det ju bara repriser igen *suck*
  • Gotland08

Tycker att programmet inte innehöll något matnyttigt precis som alla bröllopstidningar som bara upprepar samma koncept om och om och om igen... Skulle inte ha något emot att göra ett bröllopsprogram, någon som vill sponsra

• valkyriana

Tycker ett det var otroligt roande att se fruksostscenen. Det kanske inte var meningen dock, Kändes lite parodi, kommer säkert komma med i "äntligen fredag" eller dyl. Tycker lite synd om tjejen bara- hon kanske ångrar sitt val så här i efterhand.

Och hur du får din man att fria känns ju väldigt lite 2000 talet.

Mer handfasta råd
    klänningar olika modeller olika budget
    ringar vice versa- kanske en diamant skola?
    inte så stockholm centrerat
    blommor buketter

Det finns ju massvis. Men överlag mer ingående inslag.

• Dis

Jag tycker det är kul med programidén men den går att utvecklas betydligare.
    Gotland08, vi kan sälja in ett mycket bättre program till public service SVT!

Svar på tråden Bröllopsbonanza