• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • tally

Hehe ser att jag inte är enda som tycker programmet känns lågbudget. Kollar enbart för att jag känner ett av brudparen.

• Caflisch

Jag måste titta varje gång utifall det skulle vara något bra så man inte missar det Det känns som att man vill suga i sig allt som har ordet bröllop i sig nu när man planerar!

(Jag erkänner att jag i söndags var "tvungen" att se urkassa weddingplanner i söndags bara för att det är bröllop med i filmen )

• lycklig78

Ja programmet är ju inte det bästa precis, men jag har fått massor av idéer via bröllopsidningar, så där håller jag inte med.

• DetOrdnarSig

Gårdagens program var sämst hittills. Fanns ju inget matnyttigt i det alls tyckte jag. Om jag är hemma när det går kommer jag att titta, men om jag missar program framöver sörjer jag inte för det.

• Synthetic

Alltså är programmet ett skäm,t? kollat på varje avsnitt och fått mer AVSMAK till giftemål än ideer

• Fröken förväntan

Är det bara jag som skrattar hysteriskt åt det här programmet, tycker att det är skitkul att se... det ger liksom något slags perspektiv på bröllopsplanerandet. Och de gamla paren som berättar om sina bröllop, hur söta är inte de?!

...men visst, så många matnyttinga tips kanske man inte får.

• Miss Blue

Det var verkligen det sämsta avsnittet igår..
    Varför ska de ha med "gamlingarna" som hackar fram vad de haft på sig?? Och klänningarna hos L Wallin var väl fina men VEM har råd???? Blää

• Hofsan

Hmm ja det känns som om det inte är på en vanlig "svenssons nivå".
    Lars Wallin klänning--Jo visst ska bara spara ett par 100 år först

• Hofsan

Hehe vi tänkte visst på samma du o jag

• Miss Blue
    Hofsan skrev 2008-01-24 09:26:34 följande:
    Hehe vi tänkte visst på samma du o jag
Svar på tråden Bröllopsbonanza