• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Troll1

Men, borde det inte hålla lite längre? När min frissa testade att locka mitt hår med plattången (!) satt det som berget tom nästa dag.
    Tråkigt bara att det blir platt fall vid fotograferingen. Å andra sidan så var de så lyckliga och håret är ju inte det viktigaste heller. Men det är dyrt med bröllopsfrisyr...

• grabbarna

men alltså hon var väl inte ute och struttade i spöregn att det är fuktigt borde väl håret klara om det är bra gjort? läste på tv4 att det tagit 4 tim för smink och hår och då borde vet väl ha klarat lite fukt

• Ingarö08

vet tyvärr inte men du kan kolla på TV4 anytime närsom helst. Men det kostar 49kr/månad

fiapalle skrev 2008-03-13 11:10:53 följande:
    Vet ni när Bröllopsbonanza går i repris?!
  • grabbarna

det går väl i repris på söndagar runt hal fyra eller nåt om jag inte minns helt fel

• MrsPink

Jag hade lockar i mitt hår det regnade på vårt bröllop, stod i duggregn när vi kom ut från kyrkan, var ute ca 1 timme inte hela tiden i regn men mina lockar var kvar på kvällen iaf... nästan lika fina som hos frissan. Då hade jag iofs halv uppsatt.. men ändå borde de hålla.

• Ingarö08

Jag kan iofs ta i försvar att jag har nog lika "tunnt" hår som Viktoria och lockar håller aldrig på mitt hår...De hänger ut sig snabbt som fasiken. Hon kanske hade för nytvättat hår?

• bridesilly

Va tråkigt att hennes hår var nästan rakt redan vid vigsel. Sådär tycker jag att det är okej om frisyren börjar se ut på kvällen efter många timmars middag och fest men inte redan vid vigseln. Strunt samma om det regnade, frisören kan inte ha haft bra grejer i alls.

Visst var det ändå lite kul att se vigslarna mellan dessa båda paren nu?
    Man längtar lite tills sin egen dag kan man ju säga

• grabbarna

ooops helt fel.. reprisen är 16:30 LÖRDAG på söndag går den redan 6:15 och då är i alla fall inte jag uppe

• Joji

Tänkte också på lockarna. Som Sprayfreak är min tanke att de använde för lite spray! Jag vill att mina lockar ska hålla som berget, så jag får uppmana frissan att spraya, spraya och spraya!

• AJG

Ja sååå kul att se deras vigslar!!! Men jag måste nog erkänna att jag typ freakade ut hemma i tv-soffan, när tanken slog mig att om typ 4 månader så är det JAG som ska gå in där!!! Oh my God!!! Hur kan de vara så lugna!? Ja kommer typ döööööö! Hahaha! Ja så kände jag då i alla fall

Hoppas verkligen jag känner mig mer lugn när dagen kommer Fick ett väldans pirr i magen igår i alla fall, som jag inte känt på det sättet tidigare. Det blev nog "verkligt" för mig på nå sätt när jag såg vigslarna, att jag inte kommer att vara en av åskådarna denna gång, utan the center of attention! Hahaha! Nu pirra det till igen!

Sorry, va bara tvungen att flippa ut lite

• Joji

AJG - så tänkte jag också! Det blev liksom lite verkligt...

• junibrud2008

nån som vet vart man kan läsa chatten som va efteråt
    *nyfiken*

• 2015
    junibrud2008 skrev 2008-03-19 22:23:11 följande:
    nån som vet vart man kan läsa chatten som va efteråt
    *nyfiken*
    Här kan man nog läsa en del ser det ut som. Tyckte själv om programmet.
    Även  om jag inte tycker om bröllop så mycket. Fast nu skall man själv gifta sig.
    Då tror jag att det blir lite annat. http://www.tv4.se/br%C3%B6llopsbonanza
  • Ekorren

Tråden är från 2008 och medlemmarna är inte ens registrerade längre, tror inte de läser svaret ;)

• 2015

Tråden är gammal. Men hur vet du att de inte är registrerade längre?

Svar på tråden Bröllopsbonanza