• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Humlanhubbe

Herregud jag flipprade oxå mellan två kanaler igår kväll..men blev såå rörd över deras ceremonier,främst 'flygarparets'!Kändes bra att SE en vigselceremoni på tv..undrar i mitt stilla sinne hur vi kommer få det på vår..

• grabbarna

jag zappade också och såg mest bara vigseln för båda, tycker flygarparets var rörande när han nästan inte klarade av att sjunga *jättesött* men jag det andra prates utomhus vigsel var jättevacker och dom såg så söta ut när han är så mycket längre...

• ohlala

åh de var så otroligt söta vid vigseln, såg ut att ha en bra fest också, viktoria och christoffer.

• Humlanhubbe

Nu längtar man verkligen efter sin egen fest!!

• ohlala

mmm...det har du så rätt i humlanhubbe. jag lääääääääääääängtar sååååååååååå

• fiapalle

Vet ni när Bröllopsbonanza går i repris?!

• Sommarbrud 08

Jag tänkte också p åatt lockarna försvann. När hon satt hos frisören tänkte jag att jag också skulle vilja ha en liknande frisyr, hon var så himla vacker!!.. sen försvann ju lockarna... inge vidare... hur ska man undvika detta???

• Humlanhubbe

Sommarbrud 08 skrev 2008-03-13 11:11:32 följande:

Jag tänkte också p åatt lockarna försvann. När hon satt hos frisören tänkte jag att jag också skulle vilja ha en liknande frisyr, hon var så himla vacker!!.. sen försvann ju lockarna... inge vidare... hur ska man undvika detta???
    Kortare hår
Svar på tråden Bröllopsbonanza