• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • ohlala

och kanske ett vitt/silver/cremefärgat tygklätt diadem?

• C Tox

Jag måste faktiskt säga att jag tycker det var det bästa avsnintter hittills... Fick tom lite inspiration av den där fiberväven så man kanske inte skall ge upp hoppet helt.
    Däremot fick jag höra av en florist att hortensia inte var jättelämpligt på sommaren, väldigt värmekänslig och vissnar lätt. Trist för jag var inne på en likande bukett som de gjorde.

• ohlala

jag tyckte att det var jättebra med lakanen över stolarna dock utan bandet utan ngt annat istället + fiberväven. Buketten var ok till tärnorna tycker jag.

• Sofia08

Asså det är ju sååå dåligt!!! Men ändå sitter man där...haha. Jag fattar inte riktigt vem/vilka det är som filmar? Gymnasieelever?? Helt plötsligt var hela hennes hår i kameran..haha!
    Jag fick faktiskt nytt hopp om att klä stolarna själv. Det såg ju så enkelt ut när hon gjorde det på tv. Har provat själv och det såg inte alls lika snyggt ut. Helst ska man ju ha satinlakan såklart... Blombuketten var jättesöt!! Men nu blev jag lite ledsen när jag läste att de vissnar lätt... ingen bra idé för ett sommarbröllop med andra ord. Synd!

• C Tox

Sofia08:

Kolla med en annan florist för säkerhets skull, jag hade iofs tänkt dem till bordsdekorationer också, en brudbukett måste ju inte vara perfekt hema dagen, används ju inte jättelänge. Jag blev väldigt förvånad eftersom det är en ganska vanlig bröllopsblomma i USA och där är det väl knappas kallare på sommaren?

• Vidalila

hon med hästkappan är ju helgalen!!!

först inte ens röra hästen eller boxen, och sen ska hon KLÄ IN hästen?! jag höll på att skratta ihjäl mig!

• Vidalila

och vilken ful frisyr perelli hade på sitt bröllop...OCH dålig smak på skor.

• C Tox

Jag blir mest förvånad över att folk har en så bestämd bild av sitt bröllop. Häst och vagn det är väl trevligt, men att det måste vara en vit häst och vit vagn? Känns ganska skönt att mest vilja ha en vacker cermoni, god mat och kul fest...

• Fejs

De sa aldrig vad lakamem kostade... måste ju bli svindyrt! Annars var det snyggt

• fdLadye

Jag tyckte det var bästa programmet hitills med och jag tycker även att perelli hade jätte fint hår!
    Jag ska nog inte ge upp hoppet än.
    Och även se nästa veckas avsnitt...
    Sen gillar jag faktiskt brudparen med alla dess tokigheter.

Svar på tråden Bröllopsbonanza