• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • GME76   080802

tack, du är bäst!! Nu ska jag garva lite åt eländet hehe

• GME76   080802

Äsch det kostar ju pengar. Så dumt att jag inte fattade det. Nä då får det va. Billigare att köpa skräp-bröllopstidningar istället. Och där kan man i a f klippa ur bilder .

• grabbarna

det går i repris till helgen också

• GME76   080802

Sant, är så usel på att tajma sånt bara. Men tack .

• grabbarna

jag med jag missar 9 gånger av 10 en repris jag vill se

• avil

NU är det bestämt-jag slösar ALDRIG mer på min tid att se det där!!
    ALDRIG.
    Tänkte att de skulle visa en frisyr folk har NYTTA av,men hallå-sätta i löshår o sv.
    Nä,tack.
    Nu var det sett färfigt på det sämsta programm som jag tror har visats i tv.

• Miss Blue

...jag dööör!
    Änglavingar????? Och det kan de ägna den största delen utav programmet åt??
    Men jag tyckte att frisyren och makeupen var snyggt faktiskt! Och vem skulle inte vilja ha Babsan som toastmaster???
    Ska föreslå till våra toastmasters att de kan rota i utklädningslådan och dra ett trumfkort om festen går trögt....
    DRAGSHOW!!!!

• avil

MissBlue-jo snyggt ,visst!
    Men användbart-nä!
    Jag ville ha tips på hur man som enklast piffar upp ett långt hår tex.
    O kanske flera tips,både kort o långt hår,inte BARA EN frisyr,med löshår o rullar?

• Miss Blue

..det räckte tiden inte till eftersom hon skulle göra sina fiiina änglavingar

Svar på tråden Bröllopsbonanza