• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • bridesilly

hahaha man kunde väl fått vinna babsan som toastmaster, det hade piffat upp programmet

• Miss Blue

Rätt bra program igår tyckte jag...

• avil

Jag slösade då inte min tid på det mer...Inte efter de första programmen...

• grabbarna

tyckte det var helt ok igår faktiskt

blev lite störd över det här med inga barn för att få ett lyckat bröllop dock det kan bli bra med barn också..det har varit barn på de bröllop jag varit på och dom har inte sprungit runt och stojat och skrikigt hur som helst och man får ju se till så att dom har nåt att göra.

tipset med skokorgen var ju käck men lite dyr att göra själv om man inte lånar ihop en massa skor av vänner och bekanta

kul att se den mörka tjejen ha roligt också hon är alltid så bestämd annars. och lite småkul när han sa ja då tycker vi samma för en gångs skull

• 2BMrsGhost

Jag tycker det är ett helt ok program.
    Inte världsklass men underhållande.
    Å lite tips har man ju fått....
    Och även om jag blev upplyst lite igår med så måste jag nog tyvärr hålla med de flesta i tråden denna gång. Fy så trist det var! Utdraget och fullkomligt boring !
    Alla är så lama, prigramledan och bröllopskorrdinatorn å paren och å så stela dom är........
    Men ja kommer ändå forsätta titta för det finns ju inget annat bröllopsprogram och allt med bröllop är kul

Ha bra dag tjejer!

• lillaj

Jag står fast vid det jag sagt hela tiden, dvs. ingen höjdarproduktion men ett och annat intressant inslag vilket gör att jag och min blivande fortsätter titta på programmet! I går fick man ju några småtips men visst är det mycket trams också. Kul att se Victorias blivande i tvättstugan, mycket informativt inslag

• bridesilly

igår fick man ju lite uppfräschning på bröllopsvals iaf Å en sko korg är ju smart, fast då kanske man ska satsa på tofflor istället för skor ?

• Troll1

Haha, Ikeas scnygga tofflor.... Jag tycker killarna är tofflor!

Nämen kan de inte visa ngt vettigt för killarna? Det ska vara så extremt hela tiden. Sambon tyckte båda avsnitten, där brudgum mode visats, sett ut som gardintyg/medaljongtapet. Håller med och är oändligt tacksam att han inte ska spöka ut sig på VÅR dag...

• LizaStina

Är det ikväll som tv4+ ska visa paren gifta sig? Om det nu är någon som tittar fortfarande, hihi.

• johansdotter

Jo, det är på onsdagar....kl 21 tror jag...på tv4+

Svar på tråden Bröllopsbonanza