• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • LizaStina

Frågan var....är det ikväll de ska visa paren gifta sig?

• grabbarna

ja jag fattade det som så förra avsnittet i alla fall men det krockar med greys anatomy så jag zappar bara lite sporadiskt så helt koll har jag inte men det vill man ju se..hur det ser ut när dom gifter sig alltså

• ohlala

ja jag är nästan helt säker på det, hon sa ngt om det i förra programmet...borde väl vara dags snart!

• Jessica o Daniel
    LizaStina skrev 2008-03-12 12:35:44 följande:
    ja det är ikväll. iaf vad ja förstått av reklamen.
  • LizaStina

Ska bli kul att se, annars tycker jag nog som de flesta....inte så mycket att ha som bröllopsprogram. Jag zappar ganska mycket också.

• johansdotter

oj! sry. missade det

LizaStina skrev 2008-03-12 12:35:44 följande:
  • bridesilly

ikväll ska dom gifta sig det ska bli intressant att se

• Troll1

Det ska bli lite intressant ändå, trots allt.

• CaNin

håller med er...tycker att programmet är ganska "fattigt" och dåligt men ändå så sitter Vi där varje onsdagkväll och kollar, har väl i och för sig snappat ett och ett annat litet tips Så ikväll sitter vi väl där igen....eller?!?!

• lillaj

Det tycker jag och sambon ska bli kul att se!!

Svar på tråden Bröllopsbonanza