• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Miss Blue

Jag höll på och skratta ihjäl mig när de fixade till det vackra diademet/tiaran..!!!
    Skojar dom eller????????
    Kan de på allvar tycka att det är snyggt???????
    Min M2B höll på att sätta drickan i halsen när han såg det
    Jag håller med föregående, nu tittar jag inte på programmet mer än för att få ett gott skratt!!

• Synthetic

Min "favorit" är fortfarande Caroline och hennes tjat om hennes sk vikt som MÅSTE bort för hon köpt "för liten" klänning, hon som ville ha den Väntar bara på att hon ska tjata på karln att kapa kulan för han har ju något att ta på jämnfört med henne

Och tiaran var hemsk men klurar på att göra den åt dottern på 2 Där passar den in!

• Miss Blue

*gapskratt*
    kapa kulorna? Ja han skulle säkert göra det, verkar vara en toffel...
    Nä det är bara för mycket...

• grabbarna

han såg ju faktikt lite tveksam ut när hon sa att dom kom överrens om allt, då tittade han bort lite tänkte ni på det?känns inte som att han har så mkt att säga till om.. ocg varför köper man en för lite klänningen? ok om man faktiskt är lite rund och redan bantar men hallå!!!är det så viktigt att ha stl 36???

• Miss Blue

Tydligen.....

Men VARFÖR måste de ha de där uråldriga paren med?
    En del ser ut som de sover och det ger en ju ingenting att höra om deras bröllop precis.....
    Tanken var väl god men då kunde man väl haft lite blandning på paren, inte bara de som snart trillar av pinn´ (ursäkta om det låter hårt...)

• Synthetic

haha vissa av dom minns inte ens sitt bröllop!!

Jo såg att han började titta bort haha.. så tror nog han bara följer i hennes spår och därför "kommer de överens" toffelgubbe

• grabbarna

ja du jag har också reagerat över paren, den ena gubben ser ju faktiskt ut som om han sover....

• Miss Blue

...och väldigt energisk

grabbarna skrev 2008-01-31 07:58:23 följande:
    tanten är söt dock
  • grabbarna

haha ja och jag tycker hon verkar som en tvättäkta farmor liiite förnäm av sig kanske lite finare så där.

Svar på tråden Bröllopsbonanza