• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • 20080301

Jag klarar inte av att se på skiten, tiaran var det fulaste jag sett någonsin, tom min son som är 12 år undrade vad det var för nått.
    Den blonda kvinnan med den tillgjorda rösten fixar jag inte heller. Hon är hemsk.
    Den mörka kvinnan är jobbig att lyssna på hon oxå.
    Det enda i hela programmet som var något att ha var hon med tårtorna. Dom kan lika gärna lägga ner hela programmet.
    bridzillas på kanal 5 är bra mycket mer underhållande.

• 080513 2

Gud. Kan jag stava? Det skulle ha stått 'passade', och INTE 'paddase'.

• girl in love

Jag har inte sett programmet i fråga men tycker att det låter riktigt underhållande!

Kanske var det tänkt som ett program son skulle skildra hur knäppa (en del)människor som planerar bröllop blir.

• ohlala

jag har chattat med viktoria men de vill inte avslöja hur mycket man fick av tv4.

• fdLadye

Jag tycker det är roligt att se på brudparen de är det enda vettiga i hela programmet tippsen av hon fixaren är rent förskräckliga.
    De borde läsa brudtidningar innan de bestämmer upplägget på programmen.
    Och ge budget och lyx alternativ.
    mer information om saker istället för att göra fula diadem som passar till min 5 åriga kusin...Hon skulle nog bli riktigt glad över det=)

• Karga81
    20080301 skrev 2008-01-30 23:03:07 följande:
    Jag klarar inte av att se på skiten, tiaran var det fulaste jag sett någonsin, tom min son som är 12 år undrade vad det var för nått.Den blonda kvinnan med den tillgjorda rösten fixar jag inte heller. Hon är hemsk.Den mörka kvinnan är jobbig att lyssna på hon oxå. Det enda i hela programmet som var något att ha var hon med tårtorna. Dom kan lika gärna lägga ner hela programmet.bridzillas på kanal 5 är bra mycket mer underhållande.
    Den blonda kvinnan= Viktoria, tror inte hennes röst är tillgjord, men ett saftig Hälsingemål har hon, hon jag och viktoria Silvstedt ;)

/Hälsinge-stinatan
  • grabbarna

ja diademet men alltså seriöst!det finns ju så fina saker man kan göra själv ock så visar dom nåt sånt, tror inte ens dottern skulle gilla det och då är hon ändå i värsta prinsessåldern..

• grabbarna

det går i repris på helgen minns dock inte om det är lördag eller söndag

Svar på tråden Bröllopsbonanza