• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • malous

Precis som bröllopstidningar, ja. Suck.

Gotland08 skrev 2008-01-10 11:29:02 följande:
    Tycker att programmet inte innehöll något matnyttigt precis som alla bröllopstidningar som bara upprepar samma koncept om och om och om igen... Skulle inte ha något emot att göra ett bröllopsprogram, någon som vill sponsra
  • Kakan Mascha

Jag kan bara inte få en kommentar ur huvudet, det killen sa när de gick omkring i Rosendals Trädgård på Djurgården:
    "... precis som DU vill ha det".
    Men han då...?

Men, jag ska kolla ändå, finns ju inget bättre och något kanske man kan snappa upp på vägen som är matnyttigt!? =)

• DetOrdnarSig

Kakan Mascha skrev 2008-01-10 13:09:07 följande:

Jag kan bara inte få en kommentar ur huvudet, det killen sa när de gick omkring i Rosendals Trädgård på Djurgården:"... precis som DU vill ha det".
    Haha, ja, det skrattade vi jättemycket åt.
  • Catti87

Jag hade nog också förväntat mig mer faktiskt.. Men bröllopskoordinatorn var ju iallafall bra!

• Waersta

Det gjorde jag med!!

DetOrdnarSig skrev 2008-01-10 13:17:08 följande:
    Haha, ja, det skrattade vi jättemycket åt.
  • Miss Blue

Samma här!
    Vilket mähä är han då?
    Min M2B skrattade gott när de beskrev vilka resor som flygarparet gjorde i jobbet. Han som är pilot flög inrikes och hon typ till New York osv, lite skillnad!!!!!

Jag kan bara inte få en kommentar ur huvudet, det killen sa när de gick omkring i Rosendals Trädgård på Djurgården:"... precis som DU vill ha det". Men han då...?Men, jag ska kolla ändå, finns ju inget bättre och något kanske man kan snappa upp på vägen som är matnyttigt!? =)
  • mooogn

Jag slutade kolla när bröllopskoordinatorn bara pratade om "präst och kyrka"

• malous

Hahaha, vi med!

Waersta skrev 2008-01-10 13:19:20 följande:
    Det gjorde jag med!!
  • Blomsterbrud

Jag såg bara lite grand för jag tyckte det verkade vara så brutalt värdelöst...

Svar på tråden Bröllopsbonanza