Nu har jag vägt mig... 77,5 kg stannade vågen på imorse. Jag har nu hållt på i 2 veckor och 5 dagar och från början vägde jag 85 kg. Detta innebär att jag har gått ner 7,5 kilo på nästan tre veckor. Jag tycker att det är ganska okej. Har inte "fuskat" en enda gång.
Precis som ni skriver innan så uppfattar man inte sig själv så stor som man egentligen är. Fick en "aha"-upplevelse när jag kollade på "Du är vad du" äter i veckan. Ena tvillingen vägde lika mycket som mig och var ungefär lika lång, och jag vill INTE se ut som henne!
Så nu har jag bestämt mig för att fortsätta lite till, iallafall tills jag åker till USA den 2 maj, om jag nu inte har kommit ner under 70 kg innan dess. *Skulle inte tro det va!!*
Jag rör på mig mycket varje dag, promenerar till jobbet ca. 30 minuter enkel väg och om jag är ledig är jag ute och går minst 1 timme. Känns inte som om detta hjälper, men det kanske de gör ändå?
Jag sitter också och kollar på recept på internet och drömmer om allt gott jag ska laga när jag är färdig. Idag har jag tillochmed lovat min kompis att laga mat till oss varje dag och göra matlåda till henne som hon kan ta med till jobbet. JAG HAR VERKLIGEN LOVAT DETTA, om vi åker och storhandlar ihop. Undrar med spänning om jag kommer att fixa detta?? *ler*
Usch. Fortsättning följer.... Börjar bli lite otålig.