Jaha då känner jag mig som VÄRLDENS kassaste person...
Klarade inte denna dagen! Precis som förra omgången så höll jag på att tuppa av nästan på när jag cyklade för att hämta barnen, fick rusa in på konsum och köpa en påse hasselnötter och en ramlösa för att få energi.
Känns åtminstone ok att jag inte köpte en frukt eller nåt m socker i. Tog flera nävar nötter o bara tuggade, som en galning.
Sen ikväll så tog jag kycklingsoppan (cb) och den är så vidrig så jag tog lite extra curry i och sedan slängde jag in en liten kycklingfilé i ugnen, utan fett, bara lite salt o peppar och cyrry, skar den i små tärningar o hade i soppan.
Visserligen har jag bara ätit 1,5 påse cb idag, så nötterna och kycklingfilén kanske jämnar ut det. Ska ta en halv påse till innan jag går o lägger mig.
Men jag lär ju ha ätit för många kalorier idag i vilket fall som helst
dock säger jag till mig själv för att inte banka huvudet i väggen...
Jag klarade att INTE ta kanelbullar när barnen åt det idag, jag klarade att INTE smaka på de underbara maripanhönorna som de fick i försenad påskpresent etc... (där var en till mig oxå men jag gav den till sambon) och jag har trots att jag brutit den RENA kuren med kyckling och nötter ätit betydligt bättre och nyttigare än jag gör i vanliga fall...
men fy så besviken man blir när man verkligen inte pallar, klarar det utan bara VILL ÄTA, gör vad som helst för att få ÄTA lixom...
Suck...