• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anja 19 juli 2008

Om jag väger under 82 imorgonbitti (vägde 82.0 imorse så LOVAR jag att inte fuska mer

hahaha jag ska inte fuska mer oavsett...

En annan sak dock... jag har inte skitit sen i måndags. Man skiter ju f..n knappt på denna kuren och när man gör det så är det STENHÅRT, går knappt få ut!

Eller är det bara jag.

Tro mig, jag DRICKER MASSOR... så det kan bara inte vara att jag dricker för lite!

• Thiaa

Anja.. Glöm detta och gå vidare bara! Imorgon är en ny dag!

Jag har samma bajsproblem som du har, det är förmodligen så det ska vara...!?!?!

Var det nån som såg "Du är vad du äter idag"?? Hon, det "stora" av dom var exakt likadan som mej, jag är dock nån centimeter kortare. Shit. JAG MÅSTE VERKLIGEN GÅ NER I VIKT, MAAAASSOR! Har aldrig sett mig själv som jag såg henne, men det måste ju vara samma sak. Usch å fy. Tur att jag är på rätt väg nu iallafall!

• Anja 19 juli 2008

Thiaa

jag såg det inte... tittar aldrig på tv Sitter ju alltd här *asg*

Hur mkt väger du? Du behöver inte alls svara... kanske har du redan berättat men jag har glömt... Har lite dåligt minne.

Klart vi ska gå ner i vikt... Definitivt. vi ska bli normalviktiga! (säger inte smala för det känns så overkligt men NORMALviktig är det enda jag är ute efter faktiskt... att få en BMI på under 25). Sååååå glad jag vore då...

Måste räkna ut hur många kilon jag har kvar till BMI 25. När jag hamnar på BMI 25 så ska jag få köpa mig ett par riktigt dyra, skitsnygga jeans hihi

• Anja 19 juli 2008

och Thiaa

tack för peppingen... imorgon är en annan dag

• Anja 19 juli 2008

Eller idag rättare sagt *asg*

• Anja 19 juli 2008

Nu ligger mitt BMI på 28,9

För att hamna på 24,9 dvs UNDER 25 så måste jag gå ner:

82 - 70,7 = 11,3 kg

Shit trodde faktiskt inte det SÅ mkt bara för att hamna under 25

Jaja... Jag har sagt hela tiden att jag är skitnöjd om jag hinner ner till 75 innan bröllopet. Det är 8 kg. Det ska jag bara klara...

Hur mkt har du som du vill gå ner Thiaa...

Jag skulle ju helst av allt vilja hamna på min gamla vikt, den jag hade innan de två sista barnen...

då vägde jag 63, mot 82-83 som nu... så 20 kilo vill jag gärna ha bort. Men som sagt... får jag bort 10-15 så är jag LYCKLIG!

• Thiaa

Anja

Jag har ju lite svårt att väga mig för att jag alltid jobbar natt numera, men vågen stod på 78 kg. när jag kom hem från jobbet igår. Då har jag ju suttit en hel natt och druckigt vatten.... men men.

Jag trodde att jag skulle nöja mej med att gå ner 10 kg iallafall, alltså till ca. 75 kg. men jag känner att jag inte är nöjd med min kropp ändå. Så jag hoppas på att jag orkar hålla i så att det försvinner ytterligare nåra kilon. Ska ju som sagt "bara" hålla på till strax innan den 2 maj för då åker jag ju till Usa.

Mitt BMI ligger nu på stadiga 29 och för att jag ska väga "normalt" ska jag ner tille n 67 kg, vilket innebär att jag har 10 kg. till som måste boooort!

På söndag ska jag väga mej efter att ha sovit en hel natt så då kommer det blir dom "rätta" siffrorna enligt mej. Men som sagt, det spelar inte så stor roll vad vågen visar för jag är fortfarande inte nöjd med hur min kropp ser ut i dagsläget! :(

• Thiaa

Jag läste här nånstans på tråden att man ska köpa (eller få) presenter när man klarar sina uppsatta mål... Jag har inga mål, är bara nöjd för det lilla, men jag tänkte iallafall försöka här.

Startvikt - 85 kg. - 10 mars

Delmål 1 - 75 kg. - köpa en berlock till mitt armband.

Delmål 2 - 71 kg. - oj oj oj, en berlock till.

Delmål 3 - 69 kg. - ytterligare en berlock.

Delmål 4 - 67 kg. - shoppa loss i New York.

Jag håller max på till den 30 april så vi får väl se hur långt jag hinner!

• Anja 19 juli 2008

Ahhh Thiaa

då har vi ju nästan exakt samma BMI och samma antal kilon vi vill bli av med!

Det ska vi absolut klara, eller hur...

Stenhård pepping alltså...

Imorgon MÅSTE jagklara dagen utan att "fuska" m nötter eller kyckling eller ägg eller räkor eller annat... Vet att det egentligen inte är någon fara eller tar mig ur ketosen, men det får mig att känna mig såååå DÅLIG, som att jag inte är stark nog, som att jag inte pallar detta

• Anja 19 juli 2008

Självklart ska man ha presenter...

jag ska köpa mig en ny berlock t mitt halsband (pandora) så fort jag kommit under 80!

Sedan när jag når 75 så ska jag köpa mig en ny parfym och sen när jag når 72 så blir det nog lite nytt smink från makeupstore tror jag

När jag når BMI 25, alltså vid 71 kg ungefär så blir det de där snygga jeansen

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9