• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Thiaa

Usch.. fattar inte att det kan vara ett sånt problem att gå ner i vikt. Men jag ser faktiskt fram emot att börja laga mat nu. Att handla. Att styra upp mitt liv med att äta tre gånger om dagen. Allt sånt... Det ska bli kul när jag är färdig med det här LILLA projektet!! :)

• Anja 19 juli 2008

Ja, att det ska vara så svårt...

Jag blev så besviken när jag ställde mig på vågen imorse... UPP 200 gram sen igår.

Vet att såna små skillnader inte spelar roll men man vill bara se att det går NERÅT, hela tiden...

Å andra sidan, när man ej har bajsat på fem dagar, vilket det är nu, haha, då kanske man fååår lov att väga 200 gram för mycket

• Anja 19 juli 2008

Jaha då har man tagit sin lunchshake som blev en mix av kallt kaffe, cappuccinopulver och kakaopulver. Gott som tusan

är skithungrig fortfarande... magen bara kurrar och vrålar...

Är på dag fyra...

När sjutton ska hungern gå över??

• Anja 19 juli 2008

Dessutom har jag LOVAT familjen våfflor med grädde coh sylt idag. Så jag ska ställa mig o göra våffelsmet nu, sen grädda våfflor när jag hämtat barnen.

SKITKUL... Not!!

Varför är jag inte en sån person som kan äta vad som helst utan att gå upp ett gram. Vilken DRÖM

Sedan har jag lovat sambon att de ska få ugnsbakad lax med kokt potatis, sparris och smörsås och citron till middag.

Inte ALLS en av mina favvorätter, näääää då. Vet inte vart jag ska ta vägen idag! Måtte dagen gå fort!

• Anja 19 juli 2008

Usch förlåt för mitt deppinlägg men just att vågen gått upp sen igår gjorde mig både arg och ledsen. Vet att det är löjligt men jag vill verkligen BARA bli upplyft och peppad nu, vill inte se ett enda negativt resultat. Är så trött på dieter som inte funkar!

• Vixxen

Anja

Deppa inte ihop för det där, imorn är det nya tag igen=)
    Jag tycker att du va OTROOOOOLIGT duktig som inte åt kanelbullar =) tror aldrig jag skulle ha klarar det eftersom att kanelbullar är nått av det godaste jag vet NAAM!!

Fy fan va jag mår illa idag, känns nästan som jag måste äta annars spyr jag, på riktigt.. vet inte vad det är med mig idag!

• Vixxen

Anja

Det är om kanelbullarna hade du skrivit förut va?? Fan min dator visar inläggen "huller om buller" här.. så sorry om jag fattade fel..

Thiia

Jag såg "du är vad du äter" och jag är som den "minsta" av tvillingarna..fast lite kortare och väger lite minde.. och jag känner som du: har aldrig sett mig själv på det viset.. GUUD!

• Vixxen

Och tjejer jag har samma problem med att jag är sååå hård i magen.. köpte Dulcolax på apoteket igår och nu är det bekymret ur världen =) känner mig bara ett kilo lättare av det haha!!!!

• Anja 19 juli 2008

Vixxen

vet inte om jag hade skrivit om det innan... det var i förrgår..

idag har jag varit ÄNNU duktigare för jag hade lovat barnen VÅFFLOR MED SYLT OCH GRÄDDE.

har stått i en timme nu och gräddat våfflor som blev helt perfekt frasiga och som luktar så sanslöst gott i hela huset nu, sen har jag suttit med o druckit svart kaffe medan de andra smaskat i sig och slurpat och slickat av sina kladdiga fingrar.

suck... inte en enda tugga har jag tagit!

• Anja 19 juli 2008

Jag har förresten oxå lyckats gå på toa idag, haha... kände mig oxå MYCKET lättare Vägde mig efteråt, och trots att jag precis druckit massor och slurpat i mig en shake så vägde jag 100 g mindre än på morgonen *asg* så det var nog en hel del som kom ut *asg*

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9