Jisses vad ni skriver tjejer! Och vad duktiga ni är allihop!
Jag drog ju igång en ren kur i måndags, och det har gått bra. Har syndat lite varje dag, men endast småsaker. Detta gör jag dels för att orka härda ut och dels för att de är så jävliga på jobbet med frågor och kommentarer att jag på så vis "maskerar" min kur. Som exempel så dricker jag te med sukett och en skvätt mjölk på fikat, tar en shake till lunch och sen på eftermiddagsfikat tar jag te igen plus kanske en pepparkaka. Inte så bra kanske, men då blir de "lugnare" och ställer inga frågor, när de ser att jag inte går på helt ren kur. Suck. Jag ljuger också och säger att jag kör blandat och äter hemma på kvällen bara för att slippa alla kommentarer. Vissa dagar drar jag dessutom snabbt i mig shaken på toan och går sedan ut, så att det ser ut som om jag går ut på stan och käkar lunch med nån.
Känns inte alls bra att ljuga men jag orkar bara inte köra kur när jag får så mycket påhopp, så det här är den bästa lösningen. Men hursomhelst så går det neråt i alla fall! Började på 70.5 i måndags och imorse visade vågen 68.3. Hoppas på att komma under 68 till på måndag, det är alltså minst 4 hekto på två dagar, får se om det går! Ska inte synda nåt i helgen nu i alla fall, förutom nåt ägg eller två som jag vet att jag kan äta utan att komma ur ketosen. Det kan rekommenderas!
Kör hårt tjejer, det här fixar vi!