• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Pentan

Herr gud jag känner mig som Hacke hackspett på speed... !!!

• pojomo

ahhhhhh

jag å en kompis är sugna på att börja med denna kuren men är livrädda för att vi inte kan få ner drycken. Vi är bägge två känsliga över konsistensen och typ nutrilett går absolut ej då det känns grynigt å mjöligt.
    Hur är denna kuren??? mjölig,gryig,tjock`?????

Känner att 500:- är slöseri om vi ändå inte kan få i oss mer än en klunk.

• Anja 19 juli 2008

hAHAHAHAH

PENTAN håller du monolog här inne...

låter som att vi är rätt lika...

Fast jag har ju haft en låååång period i mitten av mitt liv (från 99) då jag varit helnöjd m min kropp och vägt runt 60-63 kg. Var inte förrän efter barn nr 3 som det blev RIKTIGT illa...

Efter barn nr 2 (gick upp 35 kg men gick ner ganska snabbt, kämpade hååårt), vägde jag 72 men blev ju gravid direkt...

Och efter barn nr 3 (då jag gick upp typ 30 kg till) och låg över 100 kg så gick jag ner som mest till 75, sen började jag m minipiller och small upp till 95.

Fy f..n säger jag. Har aldrig mått så dåligt i mitt liv.

Ser jag foton så kräks jag nästan... tänk, jag reagerar inte alls om jag ser andra som väger mycket. Kan tycka de är hur fina som helst.

Men fixar det inte hos mig själv!

• beabride

Hej tjejer!
    Det var ett tag sedan jag var inne och har under tiden hunnit sluta ren kur fast jag var såååå motiverad att hålla ut! Nu är det dag 1 igen, känns bekant...hmmmm. Den här gången ska jag "hålla ut" i 14 dagar har jag tänkt. Det jag INTE ska göra den här gången är att väga mig varje dag, jag blir helt fixerad och deprimerad! Jag ska inte väga mig alls de här 14 dagarna utan prova mina favorit jeans istället, mycket bättre för psyket tror jag, iallafall i mitt fall. Så kämpa på tjejer jag vet att jag kommer kämpa...ugh.

• beabride

Hej pentan,
    känner igen mig totalt!!! Hahahaha.

Pentan skrev 2008-03-31 12:11:28 följande:
    När jag har tråkigt - då äter jag....När jag är ledsen - då äter jag....När jag är glad - då äter jag....När jag inte är hungrig - då äter jag....När jag är hungrig - då äter jag.... För mycket!När jag ska unna mig något - då äter jag....När jag ska mysa - då äter jag....När jag tycker synd om mig själv - då äter jag....När jag känner mig peppad och glad - då äter jag....När jag är trött - då äter jag....När jag ska lyxa till det - då äter jag....När jag vill fly verkligheten - då äter jag....När jag ska trösta mig - då äter jag....
  • Cissit

Nu har jag pratat med nails body and beauty och frågat vart tusan mitt paket tagit vägen....de kollade i systemet o det ser ut som om det hade gått till göteborg men sen försvunnit med posten...så nu är det ett nytt paket på väg, men får väl räkna med att det tar ett par dagar till...suck, jag som så gärna vill komma igång

• dragonesse

67,5 imorse! YES!!! Det innebär exakt 3 kg minus på första veckan! Och ett bmi på 27,5! UNDERBART!!!!

Och idag har vi träffat cateringfirman och bestämt mat för bröllopet, gissa om man blev sugen på att ta ett smakprov? Som tur är så fanns det inga sådana, utan bara menyer på papper... Men vi är nöjda! Ca 200 kr/pers för buffé inklusive tillhörande porslin samt kaffé (tårta går dock utöver, men den tar vi från en annan firma). Det tycker jag känns som ett bra pris! Och vi vet flera som är nöjda med dem, så jag tror det blir jättebra! Så skönt att dessutom ha ännu en post i budgeten spikat, så man vet var man hamnar så småningom!

• MyStyle

Åååååhhhh MITT HUVUD!!!
    Gud vad det bultar! Men det stämmer inte, det är bara första dagen. Jag brukar inte ha huvudvärk förrän typ dag tre eller fyra. Bara det inte håller i sig...!!!

Jag hade dock bara gått upp 2 hekto sen jag var hos konsulenten sist. Lite surt är det när jag vet att varit nere på 70 t.o.m 69 kg och vänt. Men jag är ändå rätt nöjd. Kunde varit värre...

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9