Gokväll allihop...
Ni kämpar så tappert allihop.. blir helt avundsjuk när jag hör att vissa gått ner så mkt som 7,5 kg på tre veckor!!!
jag vill OXÅ... min våg pendlar upp och ner från dag till dag. Helskumt...
Är en vecka imorgon och jag vägde i morse 81,7 om jag minns rätt... Startade förra tisdagen på 83,3 så det är INTE så mkt som jag hoppats men så kör jag inte helt ren kur utan äter ägg, kycklingfile, räkor etc...
ikväll blev det faktiskt avocado i till middagen åt jag ägg, oliver och fetaost. Är så jä..la förkyld att jag inte kan andas genom näsan. Tycker det känns skitjobbigt att bara dricka då så jag kör bara cambridge t frukost o kvällsmat.
Hoppas ändå på en nedgång i vikten i morgon men det kan jag nog bara drömma om tyvärr...
Att det ska vara så jä..la svårt att hålla sig till ren kur. Jag tycker ärligt talat att det är ett hel..ete och jag BEUNDRAR alla er osm klarar det.
Jag har klarat det MAX i tre dagar! Sedan börjar jag lura mig själv att jag kan ju faktiskt BARA ÄTA ETT ÄGG osv...
Suck... äter dock INGA kolhydrater så jag antar att ketosen kvarblir??? andedräkten gör det iallafall...
måste erkänna att jag dricker USELT... inte alls mycket faktiskt. helt glömt... ska gå o ta ett megaglas m vatten nu + göra en STOR kopp örtthé.
Kan det påverka hur mkt man går ner? ATt man ej dricker tillräckligt?