• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • AoM

Snart avlider jag. Maaaat. En rostad macka med messmör på. Eller minimaj o kyckling o gotta. Längtar efter ngt fettigt eller salt. mmmmm

• Pentan

AoM

Hur lång tid har det tagit för dig att gå upp alla kilon?? Kan du ge dig själv ett par dagar att ställa om kroppen utan att äta??

KÄMPA!!!

• Pentan
    Djinni skrev 2008-04-01 11:40:26 följande:
    idag vägde jag mig på skoj.. startade ju på 107.5 kg!!! till mina 177cm. Idag vägde jag 102 kg. så på 2 veckor (imorrn) så har jag gått ner 5.5kg! Det tycker jag är bra. har inte fuskat något alla. Förra veckan tuggade jag tuggummi men märkte att det tog längre tid att komma in i ketosen då, så fick ju sluta med det. Nu mår jag mycket bra! ska ut o gå i detta härliga vårväder, så himla skönt. ha en bra dag alla.. *kramar till er.
    GRATTIS!!!!!!
  • Troll1

Tänkte höra om jag kan haka på här? Har kört Cambridge för (hujedamej) snart 2 år sedan. Har en liten tjej på 9 månader och måste ta tag i det som stannade kvar på min kropp sas. Hmmm.
    Förra gången mäktade jag inte med ren kur mer än ett par dagar. Kom inte ihåg, men kanske 4-5. Mådde fruktansvärt dåligt tills jag började lägga till lite protein. Ägg eller kalkonbröst. Efter det funkade det mkt bättre. Jag är en godisgris o kakmonster av värsta sorten. Står inte ut och klarar det inte själv. Jag är en sockerknarkare...

Nu väger jag nästan 66 kg till mina 1,60. Var nere i 63 kg, men fick en knäpp och tuggade i mig en massa elände. Nu får det vara nog med det. Är trött hela tiden.

Jag vill först å främst gå ner till 62 kg och gärna 59-60 kg som bröllopsmål. Jag är 40 år och blir jag smalare, så blir det inte snyggt. Var nere i 56 kg efter en separation. Nä, det är inget för mig.

• AoM

En livstid? Nej skämt åsido, jag började tröstäta när min pappa gick bort 2004, två år senare vägde jag 15 kg mer....

Jag är så saltsugen!!!!!

Ska verkligen klara detta men just exakt nu är det sååå svårt!!

Pentan skrev 2008-04-01 12:24:11 följande:
    AoMHur lång tid har det tagit för dig att gå upp alla kilon?? Kan du ge dig själv ett par dagar att ställa om kroppen utan att äta??KÄMPA!!!
  • Pentan

Troll 1

Hej och välkommen!!!!!
    Här kan vi kämpa tillsammans!!!

• Anja 19 juli 2008

Troll1

välkommen Klart du ska haka på... går mkt lättare att kura när man har stöd från de som oxå kurar

• Thiaa

Shit va duktiga ni är... Första dagarna är riktigt roliga juh! Kilona bara försvinner.. TJOHO!!

AoM - gör de inte. Känslorna försvinner ocg då kommer du att vara glad att du inte tog nånting!

Anja - det kommer, håll ut och var glad för det lilla!

Pentan - oj oj oj, imponerad. Det kommer ju gå ruskigt bra för dej!

Troll1 - häng på bara, du är såååå välkommen!

• Anja 19 juli 2008

Djinni

stort grattis Bra med delmål... såna har jag oxå

Nu först är det under 80 som gäller... Ligger på 81,7 och segar! Klarar ju ej helt ren kur... visste inte att de där jä..la tuggummina spelade så stor roll jag är ju hyperförkyld o trycker i mig vicks halstabletter på löpande band, massor av sötningsmedel alltså, kan kanske vara det som gör att jag står still men jag kan knappt andas om jag inte äter dem, sååå torr och kittlig i halsen... dricker örtthé för att inte hosta mig sönder o samman...

så skumt... jag minns inte när jag var förkyld sist. JAG BLIR ALDRIG FÖRKYLD!!! Tror ni det kan vara så att immunförsvaret går ner lite när man går på kur?? Alltså jag menar det, jag blir ALDRIG förkyld! (peppar peppar ta i trä)

• Anja 19 juli 2008

Jag kommer förresten oxå göra ett undantag för denna helgen...

fredag: sonen fyller 8 år = tårta och annat...

Lördag: min släkt och några vänner här på god middag och frusen cheesecake osv...

söndag: daniels släkt här på tårta och kaffe...

Så denna helgen blir INTE lätt... men jag ska köpa mig lite exotiska frukter och sådär, och göra mig en supergod fruktsallad så att jag inte frestas alltför mkt... Tnäker mig kiwi, jordgubbar, carambole, honungsmelon, apelsin osv

Vet att det är mkt fruktsocker men det är ju definitivt bättre än tårta

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9