• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Pentan

Ett tips:

Försök att inte tänka att du INTE får äta, att det är FÖRBJUDET - utan tänk som att du får äta men bara att du skjuter lite på det. Du äter sen, inte just nu och liiite senare...

Har hjälpt mig många gånger!

• MyStyle

Ha, så har jag inte tänkt på det. Bara 12 dagar kvar, lät genast mycket kortare. Egentligen skulle jag börja med tre veckor, men jag säger två och allt utöver är en bonus

Faktiskt, sött blir man (inte jag iaf) inte sååå sugen, efter ett tag tänker man ju inte på mat alls på det viset. Men sött har aldrig varit ett stort problem för mig på denna kuren. Fast jag trodde de skulle va det eftersom jag är coca- och choklad-o-man...

AoM skrev 2008-04-01 17:58:57 följande:
    Klart du klarar två veckor!! Bara 12 dagar kvar! Själv sitter jag och fantiserar om salt :) Torkat renkött. Lustigt nog är jag inte alls sugen på sötsaker, det trodde jag verkligen att jag skulle vara, men det kommer väl det också..
  • Troll1

Tack för tipset! Jag minns att de första dagarna var som hiskeliga hägringar. Ska inte skriva vad jag såg... Blodsockret var jobbigt, åkte bergochdalbana första dagarna. MEN så skönt när suget lade sig. Det var som att andas ut.

• AoM

Visserligen två veckor kvar för detta men hur gör ni som går över från ren kur till kombinerad? Hur många påsar äter ni per dag och hur många måltider med vanlig mat? Och vilken måltid är det då ni byter mot mat, frukost, lunch eller middag?

• Pentan

På kombi kur kör jag 2 påsar och middag, grönsaker och kött typ. Eller en grillad laxfileé med bara citron över.

• AoM

är det bara jag som har problem med dåligt humör??? Så fort jag kom hem från jobbet blev jag jättegrinig...

• MyStyle

Nä, jag är väldigt lättirriterad. Särskilt när man kommer hem från jobb och är hungrig... o trött.

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9