• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Thiaa

vaknade precis. har cyklat runt halva göteborg i detta underbara väder. å fikat två gånger, bara druckigt grönt the, nån sa att det ökade förbränningen...?

Nu har det gått så längt att jag inte ens är hungrig på pulver längre, sitter här och försöker tvinga mig i den sista drinken för idag. usch, vill inte ha!

• dragonesse

Men jisses vad ni skriver tjejer! Man kan ju inte vara borta en dag ens, tio sidor hade jag att läsa när jag kom hem från jobbet!!!

Min dag har gått bra, med ett undantag... åt tårta på jobbet idag. Jag tog dock en liten bit och jag hade överläggning med mig själv innan så jag visste mycket väl vad jag gjorde. Men resten av dagen har jag skött mig alldeles utmärkt och tänker fortsätta göra så! Det som hände idag var inget snedsteg utan ett val jag gjorde, och då känns det okej tycker jag.

Min sambo som också kör kur köpte ketostix idag så imorgon bitti ska jag se om tårtbiten fick mig ur fas eller om jag är i ketos!

• MyStyle

Jag måste prova såna ketostix. Köper man de på apoteket eller?

• Thiaa

Anja...

Jag är normal i magen igen.. Var bara en liten liten svacka där under tre veckor! :) Allt e som normalt!

• dragonesse

MyStyle: Jupp, stämmer bra det! Tror han betalade 93 kr för 100 st, så typ en krona styck. Det kan det ju vara värt tycker jag!

• MyStyle

Absolut! Man slipper ha ångest i onödan om man skulle äta ett ägg eller nåt sånt

dragonesse skrev 2008-04-01 22:12:47 följande:
    MyStyle: Jupp, stämmer bra det! Tror han betalade 93 kr för 100 st, så typ en krona styck. Det kan det ju vara värt tycker jag!
  • dragonesse

Ojoj, jag var verkligen i ketos när jag mätte! Härligt! Och det fortsätter rasa neråt, idag vägde jag 66,9 och kom därmed under 67!

• Pentan

Två heöa dagar på ren kur, i dag är min trdje och jag väger redan 98,7 kg!!!! Startade på 102,3 kg... Jisses vad det går undan med vattenvikten den här gången!! -3,6 kg!!

• AoM

Pentan - grattis!!

Jag är också inne på med tredje dag med ren kur, fast jag vågar inte väga mig!! Tänk om jag inte har gått ner!?!?!?
    Just nu suktar jag efter vatten, har ett stort glas med vatten längst bort på bordet men har 40 kg hund i knät som sover. Har försökt putta ner honom men han bara snarkar :)

Hur mycket tränar/motionerar ni? Jag har inte hunnit något alls. Skadad hund som inte får gå på promenader betyder att jag ser det som en ursäkt att slippa gå själv :)

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9