• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • AoM

Nå vad säger ni, ska jag väga mig idag (dag 3) eller ska jag hålla mig till måndag??

• Anja 19 juli 2008

Jag har kört både nutriletts och naturdiets och modifast kurer... och jag kan lugnt säga att cambridge är den ENDA kur hittills som varit RIKTIGT god!

Jag kör choklad, mintchoklad och banan... choklad/banan blandat är den godaste av alla tycker jag.

Men jag spär med extra vatten. Jag fixar inte det annars. Tycker att det känns som jag ska spy då.

Jag älskar bananen, haha men som sagt EXTRA utspädd, annars inte en chans, då smakar det FÖR mkt och så smakar det salt, urk...

Blanda en påse med 4-5 dl så blir det perfekt

• AoM

Shit, jhag har bara druckit 1,6 liter idag, inte konstigt att tungan fastnar i gommen :)

Jag mailade viktklubben igår, frågade om jag kunde smaksätta vattnet med något när jag går på ren kur. Hon tipsade om slimbridge lättdryck.
    Den ska jag köpa imorgon!!

• Troll1

AoM: Ojojoj! Förstår verkligen hur du kände dig där. Men det sätter igång en massa i kroppen, den ska ju ställa om sig. Men det LÄT väldigt komiskt när du beskrev om brevbäraren, särskilt det med hunden... Herregud, han måste fundera över sitt yrkesval ibland.

Nutrilett & Cambridge går inte att jämföra smak o konsistensmässigt tycker jag. Har arbetat många år i hälsobutik, så jag har testat det mesta i pulverväg...
    Som sagt, särskilt jordgubben måste man mixa med stavmixer annars blir det gärna klumpar.

Jag laddar inför min start... Är det bara vatten man blandar med? Har glömt/förträngt det. Har påsar kvar, hoppas inte de blivit för gamla bara.

• AoM

Men måste exakt all reklam på tv handlade om mat?!?!?!

• bridesilly

aha så man ska ta mer vatten då. jag får preci som du säger spykänslor av den här tjocka konsistensen. det + att vaniljen är så supersöt gör mig riktigt illamående
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 13:25:10 följande:

Jag har kört både nutriletts och naturdiets och modifast kurer... och jag kan lugnt säga att cambridge är den ENDA kur hittills som varit RIKTIGT god!Jag kör choklad, mintchoklad och banan... choklad/banan blandat är den godaste av alla tycker jag.Men jag spär med extra vatten. Jag fixar inte det annars. Tycker att det känns som jag ska spy då.Jag älskar bananen, haha men som sagt EXTRA utspädd, annars inte en chans, då smakar det FÖR mkt och så smakar det salt, urk...Blanda en påse med 4-5 dl så blir det perfekt
  • AoM

tror ni att man skulle kunna blanda en halv vaniljpåse med en halv kakao?

• Anja 19 juli 2008

AoM

Men slimbridge lättdryck kan man inte dricka om man går på REN kur... fattade hon verkligen att du gick på ren kur???

Så står det på hemsidan ju... att den ej ska drickas då?

• bridesilly

följer ni schemat helt för ren kur om ni går på cambridge?

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9