• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • silvera

Haha, jag åt givetvis två ÄGG, och inte två ärr, det hade varit för äckligt!

• Anja 19 juli 2008

AoM

jag hade gjort mig en grönsallad och en kycklingfilé... inget som hindrar ketosen nämnvärt... sitt o plocka lite i den om du inte vill äta för mkt och säg att du är på diet, bara... slipper du säga att du är på en pulverdiet...

Ha inte ångest för om du bryter kuren någon gång för ett speciellt ändamål!

Drick kolsyrat, smaksatt vatten till... Kommer kännas som en fest bara att få tugga *asg*

• Anja 19 juli 2008

silvera

jag hejar på dig... klart vi kommer klara detta

Jag känner nog oxå att mina mål egentligen är kroppsmål, inte viktmål...

ändå mäter jag mina delmål i vikt, haha...

nu siktar jag på att komma under 80-strecket... där har jag inte varit på LÄNGE...

Sedan är målet 77 kg för då hamnar jag på ett bmi under 27,1, vilket är likamed att jag inte längre ligger på övervikt utan LÄTT övervikt Sedan är målet 75 kg för att det är den MAX-vikt jag har satt upp åt mig själv för bröllopet.

mer än så FÅR jag inte väga när jag gifter mig!

Sedan är målet 73, för det är 10 kg mindre än när jag körde igång m cb.

Sedan är målet 71 för hamnar jag på normalt BMI.

Mitt absolut drömmål är dock 65 kg för då vet jag att jag ser riktigt bra ut och är helt normal med ett bmi på typ 23.

Brukade ligga på bmi 21 men det skiter jag i... Är nöjd bara jag hamnar under 25

• Troll1

Måste säga att detta är en jättebra tråd! Ni e så goa här inne

• Anja 19 juli 2008

Troll-P

håller helt med dig Skithärlig tråd, urgoa brudar

• Cissit
    AoM skrev 2008-04-02 14:55:44 följande:
    CissitVi har samma längd, jag låg dock på 79,2kg när jag körde igång med ren kur i måndags.Hungern är inget problem för mig, däremot suget dag 1 och 2. Jag var galen :)
    Ojdå, får hoppas jag klarar mig från suget. Har faktiskt fått mindre "cravings" sen jag la om kosten enligt viktväktarna...men då får man ju ändå äta, och av allt, bara i måttliga mängder, så lite sug kanske man får räkna med...men en eller två dagar ska jag nog stå ut..hoppas på att det blir bättre sen då :)
  • Anja 19 juli 2008

Haha minns ni att jag andra natten LÅG I SÄNGEN OCH DREGLADE och inte kunde SLUTA tänka på burger kings CHILI cheese...

vad kom tankarna ifrån lixom... hahahah

just nu sitter jag här och är såååååjä..la hungrig att jag håller på att bli galen.

Men ajg ska snart äta så det känns bra... Ska gå en halvtimmes promenad först dock... sen blir det sallad m kycklingfile

• AoM

själv ska jag till jobbet, sitta och sukta efter kakaon som jag ska njuta av när jag kommer hem!

• Anja 19 juli 2008

haha jag är på jobbet Drack en mintchoklad innan...

Nu ska jag in t stan med jobbet, sen på cirkus... innan det ska vi äta på café så det blir en kaffe och en grönsallad m kycklingfile för mig

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9