• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • MyStyle

Tackar Mica o Krille

Men jag har mått konstigt hela dagen. Men idag är tredje dagen sen omstart så hoppas de bara är därför. Dessa första dagarna brukar man ju må lite sisådär...

Nu kurrar min mage....

• MyStyle

Gonatt på dig!

AoM skrev 2008-04-02 22:00:16 följande:
    Jag ger upp, klarar inte matsuget just nu så det enda som fungerar är att somna. God natt och hörs imorn :)
  • pojomo

Måste bara höra med er. Vi har bestämt oss för att prova så vi kommer börja med att dela ett paket. Men vet inte om vi ska ta soppan eller shaken. Kan säga att vi bägge två har svårt för "mjölig" konsistens. Vilket är bäst å vilka smaker är godast.
    Önskar att man kunde få et smakprov av alla sorter innan man la ut en förmögenhet

• MyStyle

Det är väldigt olika, mycket beroendes på hur mycket man har att gå ner.
    Men imorse när jag vägde mig fick jag gnugga mig i ögonen, hade gått ner tre kg efter bara två dagar. Vet ju att det är vattenkilo men ändå

Anettan73 skrev 2008-04-02 21:59:26 följande:
    Tack så mycket.Hur länge har ni gått på camgridge mm mm. Jag e jätte nyfiken hur det har gått så att jag inte har för stora förhoppningar...VIll bara ner i vikt..
  • Thiaa

Åh. Nu är jag på jobbet - hoppas suget släpper snart! Annars har vi ett kylskåp här med massa godsaker i... Ajabaja Thia!

Kul att det är så mkt folk här - vi är sååå bäst!

• Mica o Krille
    MyStyle skrev 2008-04-02 22:00:44 följande:
    Tackar Mica o Krille Men jag har mått konstigt hela dagen. Men idag är tredje dagen sen omstart så hoppas de bara är därför. Dessa första dagarna brukar man ju må lite sisådär...Nu kurrar min mage....
    Kurrande mage, har jag hela dagarna. Min egen mp3.. Haha. *trött*

Men vad är ketos??
    Det smakar bara sött i min mun, som om det ligger en sockerbit i mun på mig. Weird.
  • MyStyle

Ska helt ärligt säga att jag lever på choklad shaken... Helt klart godast. Mintchokladen helt ok, och ibland mixar jag choklad och banan.
    Mixar dock med mer vatten än vad som står. Tar 3dl vatten och fyra isbitar i mixern, då smakar det nääästan som milkshake

pojomo skrev 2008-04-02 22:02:21 följande:
    Måste bara höra med er. Vi har bestämt oss för att prova så vi kommer börja med att dela ett paket. Men vet inte om vi ska ta soppan eller shaken. Kan säga att vi bägge två har svårt för "mjölig" konsistens. Vilket är bäst å vilka smaker är godast.Önskar att man kunde få et smakprov av alla sorter innan man la ut en förmögenhet
  • Anettan73
    MyStyle skrev 2008-04-02 22:03:04 följande:
    Det är väldigt olika, mycket beroendes på hur mycket man har att gå ner. Men imorse när jag vägde mig fick jag gnugga mig i ögonen, hade gått ner tre kg efter bara två dagar. Vet ju att det är vattenkilo men ändå
    Ja ja men de e ju minus

Hur länge ska ni gå på ren kur???

Där jag var så sade dom att 2 v ska jag gå på ren. Sen kan jag gå på kombinerad..
  • pojomo

ok. Men har du testat soppan?? HUr är den??

MyStyle skrev 2008-04-02 22:05:16 följande:
    Ska helt ärligt säga att jag lever på choklad shaken... Helt klart godast. Mintchokladen helt ok, och ibland mixar jag choklad och banan.Mixar dock med mer vatten än vad som står. Tar 3dl vatten och fyra isbitar i mixern, då smakar det nääästan som milkshake
  • MyStyle

Mica o Krille- Ketos infaller efter ca tre dagar, det är när fettförbränningen är på topp. Man hamnar i ketos när man äter ett visst antal kalorier.

Thiaa- Ajabaja, rör nu inte kylen om det inte är för att hämta en vattenflaska.

Anettan73- Jagbörjar med två veckor, allt utöver är en bonus. Men jag kör max fyra veckor i sträck sen en kort paus. Har gjort misstaget innan att gå för många veckor i sträck, och då var jag så sugen på allt att jag skötte inte "övergången" till att äta ordentlig mat...

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9