Nä du Thiaa
jordgubbsshaken den är nog inte god nångång
Haha...
Välkommen Annettan
så du har hittat hit nu, hihi...
Puh, jag sitter här helt matt o orkar inte ens gå och lägga mig, har varit på jobbet till 22. Har gått 18700 steg idag...
fattar ni hur långt det är!!!
Gått och gått och gått... men det är skitbra...
Jag har blivit helt kass på att hålla mig till kuren... Kör en grönsallad nästan varje dag nu!
Blir så när jag inte är hemma o kan mixa... har även varvat med nutrilettbarer då jag är på språng...
Helgen kommer ju som sagt att gå åt skogen med tre kalas här hemma då sonen fyller år men jag ska ändå vara nyttig.
är ju bättre än det skulle varit i normala fall. Sen NÄSTA vecka så kör jag igång stenhårt igen. Och då menar jag stenhårt.
Någon annan än jag som skrivit ut det här viktschemat från viktklubben.nu där man kan fylla i startvikt, målvikt och se om man följer kurvan...
jag följer min kurva exakt trots att jag kör lite halv-ren-kur
jag är den som nämndes ovan, som lägger kycklingfilé i kycklingsoppan och som äter proteiner lite då och då... vad jag förstått då jag sökte på nätet LÄNGE en natt så SKA inte proteiner förstöra ketosen. det gör däremot kolhydrater, men upp till 100 g kolhydrater kunde man även äta per dag utan att kommer ur ketosen stod det faktiskt.
Så man KAN fuska lite, men självklart går det mkt snabbare om man INTE fuskar + att det är såååå mkt lättare att falla dit helt om man fuskar lite, för sen utökar man fusket successivt och "lurar" sig själv att tillåta mer och mer.
såååå korkat...
så nä, på måndag kör jag igång stenhårt och då SKA JAG FÖLJA DEN HELT RENA KUREN, även om jag så ska svimma när jag cyklar. Sådetså...
natti natti alla skitsnygga brudar
F...n vad superhotta vi kommer vara när vi gifter oss...
Dragonesse, jag tyckte du såg SKITSMAL ut i din klänning! Så jä..la läcker! Du behöver f..n inte gå ner mer!