• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anettan73

Jag sitter med min andra drink för idag... E sååå hngrig o sugen på något så jag knappt vet vad jag heter. Vanilj med lite kardemumma i... MMMmmmm smakar vaniljbulle!!!! Inbillning inbillning..

• Troll1

Mica o Krille skrev 2008-04-03 10:41:30 följande:

Haha, fnissar. Godmorgon! En fråga först, vart får ni tag på alla olika smaker? Jag har bara fått tag på choklad, och känner redan nu att jag vill variera lite grann. Smakade en med lattesmak (färdig i affärn) o den var jätte god. Vill ha!!! Uh jag är så trött... Måste hämta vatten me. Så man får inte dricka kaffe alltså? Det tänker jag dricka ändå, nåt måste jag få unna mig om dan, annars går jag under. Vägde mig imorse igen, kunde inte hålla mig. Inte gått ner nå mer men inte heller gått upp! Har fortf humöret på topp o min kropp känns så mkt sundare faktiskt, inte lika... blobbig. Hahaha.
    Hör med en Cambridgekonsulent där du bor. Bara att gå dit och handla.
  • Mica o Krille
    Anettan73 skrev 2008-04-03 12:50:20 följande:
    Jag sitter med min andra drink för idag... E sååå hngrig o sugen på något så jag knappt vet vad jag heter. Vanilj med lite kardemumma i... MMMmmmm smakar vaniljbulle!!!! Inbillning inbillning..
    Jag drack precis upp den.. Snabbt går det. Äckligt.. Trött på choklad. Kan man blanda ner nåt i chokladen för att det ska bli mer spännande tro?

Jag vill ha pizza... Fniss.
  • Anettan73

Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:53:54 följande:

Jag drack precis upp den.. Snabbt går det. Äckligt.. Trött på choklad. Kan man blanda ner nåt i chokladen för att det ska bli mer spännande tro? Jag vill ha pizza... Fniss.
    Bananpulver borde ju vara gott eller???

Mixa o matcha lite...
  • Pentan

Dag 4 och jag startade dagen med att väga mig och har nu gått ned sen i måndags hela 4,2kg!!
    Men av någon anledning tyckte jag att jag behövde ägg till frukost i stället för soppa!? Så ägg blev det, inga kolhydrater dock så det är väl ok.
    Har oxå huvudvärk....

• MyStyle

Jag blandar ibland banan och choklad. Helt ok tycker jag.

Anettan73 skrev 2008-04-03 12:56:42 följande:
    Bananpulver borde ju vara gott eller???Mixa o matcha lite...
  • MyStyle

Starkt jobbat Pentan!!!

Pentan skrev 2008-04-03 12:59:58 följande:
    Dag 4 och jag startade dagen med att väga mig och har nu gått ned sen i måndags hela 4,2kg!!Men av någon anledning tyckte jag att jag behövde ägg till frukost i stället för soppa!? Så ägg blev det, inga kolhydrater dock så det är väl ok.Har oxå huvudvärk....
  • Mica o Krille
    Pentan skrev 2008-04-03 12:59:58 följande:
    Dag 4 och jag startade dagen med att väga mig och har nu gått ned sen i måndags hela 4,2kg!!Men av någon anledning tyckte jag att jag behövde ägg till frukost i stället för soppa!? Så ägg blev det, inga kolhydrater dock så det är väl ok.Har oxå huvudvärk....
    Vad duktigt!!!
    På deras hemsida står det att man får äta ägg nångång, om man vill. Om jag inte minns fel..

Hoppas på två kg till här till nästa vecka iaf.
  • Mica o Krille
    Anettan73 skrev 2008-04-03 12:56:42 följande:
    Bananpulver borde ju vara gott eller???Mixa o matcha lite...
    Blä, banan...
  • Anja 19 juli 2008

Jag blandar banan och choklad, det är så jä..la gott... den absolut godaste kombinationen som finns

Som chokladpudding, vispad grädde och bananslantar... är ju sååå gott!

Eller gräddglass vanilj, vispgrädde, bananslantar och chokladsås...

banan/choklad är en HÖJDARkombo...

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9