• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anja 19 juli 2008

haha ja, vilken "tur" du har

Jag som älskar nutella, jag hade nog gråtit mig sönder och samman om jag ej fick äta det, men nu så är du ju lixom allergiker så vissa saker antar jag att du ej "vet" vad du går miste om... det är ju positivt

• AoM

ja nutella är ju toppen!! Har bara varit nötallergisk sedan 2005 så jag minns de goda nötiga snacksen... Ferrero rocher, aladinaskar, marabous schweizernöt... Oh lala!!

• MyStyle

Haha, det var det roligaste jag läst på bt på länge *asg*
    Anja- nån smart person har sagt att det gör inget att "synda" en dag bara man fortsätter som vanligt nästa. Sen var de nån som sa det finns inget som heter synda, utan man unnar sig något
    Oj, jag är visst full av fina ordspråk idag *hahaha*
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 09:33:29 följande:

var så jä..la packad att jag inte ens kom ihåg vårt sex... som vi tydligen hade när vi kom hem...daniel var nämligen lite småsur på mig dagen efter för jag hade varit så full att jag plötsligt vrålat "nä nu pallar jag inte mer, nu får du runka" sen hade jag somnat *asg*
    Imorse när jag vägde hade jag gått ner 4 kg sen i måndags, så det är rätt ball. Fast jag vet att jag går upp ca 2 kg under dagen pga allt vatten. Detta vet jag för att jag alltid ställer mig på vågen på kvällen när de andra äter och jag är så jäkla sugen på att oxå ta en bit
    Men jag har bestämt mig för att rätta mig efter morronvikten eftersom den är roligast *haha*
    Hur går de för er tjejer då?
  • Mica o Krille

Jag har lite ont i huvet... :-/
    Jag som tycker att ja dricker såååå mkt vatten. *klunkar i mig meer vatten*

• MyStyle

Är det din första dag?
    Då brukar jag oxå ha ont i huvet. Fast denna gången hade jag det tre dagar, men det har jag aldrig haft innan. Men huvudvärken går över.
    Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:28:10 följande:

Jag har lite ont i huvet... :-/ Jag som tycker att ja dricker såååå mkt vatten. *klunkar i mig meer vatten*
  • Mica o Krille
    MyStyle skrev 2008-04-03 12:29:41 följande:
    Är det din första dag?Då brukar jag oxå ha ont i huvet. Fast denna gången hade jag det tre dagar, men det har jag aldrig haft innan. Men huvudvärken går över.Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:28:10 följande:
    Nä andra dagen på dryck.. Igår hade jag liiiite ont i huvet också. Ekar i hela huvet när lilleman skriker, ajaj. Men vad gör man inte för att bli fin.
  • Mica o Krille

Jag kan itne bestämma mig, ska jag ta mig en bar eller dryck till lunch?? Hjälp!!!

• MyStyle

Går du ren kur så ska du nog ta en dryck...
    Huvudvärken går över. Som jag skrev tidigare så är jag full av goda ordspråk idag. Här kommer ett till: Vill amn va fin får man lida pin. *hahaha*

Och gud vet att vi LIIIIIDER... hahaha
    Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:37:04 följande:

Jag kan itne bestämma mig, ska jag ta mig en bar eller dryck till lunch?? Hjälp!!!
  • MyStyle
    MyStyle skrev 2008-04-03 12:40:23 följande:
    Som jag skrev tidigare så är jag full av goda ordspråk idag. Här kommer ett till: Vill amn va fin får man lida pin. *hahaha*Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:37:04 följande:
    Tjosan, gick lite snabbt där, gör ett nytt försök: Vill man va fin får man lida pin.
  • Mica o Krille
    MyStyle skrev 2008-04-03 12:40:23 följande:
    Går du ren kur så ska du nog ta en dryck...Huvudvärken går över. Som jag skrev tidigare så är jag full av goda ordspråk idag. Här kommer ett till: Vill amn va fin får man lida pin. *hahaha*Och gud vet att vi LIIIIIDER... hahahaMica o Krille skrev 2008-04-03 12:37:04 följande:
    Okej då, tar väl en usel drink......
    *går o blandar*

Hahhaha, så synd om oss!
Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9