• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • zsandora

puffar på min fråga lite längre upp

• AoM

Ingen aning om hur mycket du kan komma ner i vikt/size. Detta vet jag dock, på tre dagar har jag gått ner från 79,2 till 75,4. Detta på 3,5 liter vatten och tre påsar per dag. Ingen träning för min del, jag är lat :)

zsandora skrev 2008-04-03 15:50:47 följande:
    puffar på min fråga lite längre upp
  • zsandora

AoM>> nu blir jag ännu mer intresserad..... måste ju ner i vikt, plus sluta röka å de går inte ihop på en vanlig diet....

• Cissit

Mmmm, vaniljen ger mig äppelpaj och vaniljsåsvibbar :)

• cessmess

Har ni fått ngn hjälp med att äta rätt efter den rena kuren?? Av konsulenten som man har kontakt med??

• Mica o Krille

Idag gjorde jag pannkakor åt familjen, jag brukar inte gilla det men idag var jag fanimej sugen.

Jag är faktiskt lite snurrig... Hmm.

• bridesilly

läste nånstans här i tråden om att man kunde blanda i kanel i vaniljsmaken och blanda i mer vatten än de rekommenderade 2,5 dl. Gjorde så och helt plötsligt gick det att dricka utan att må illa av smaken och konsistensen

• AoM

Jag köpte deras (viktklubben) receptbok, har bläddrat igenom liten hastigt men oj så gott allt lät!

cessmess skrev 2008-04-03 17:27:35 följande:
    Har ni fått ngn hjälp med att äta rätt efter den rena kuren?? Av konsulenten som man har kontakt med??
  • Mica o Krille
    bridesilly skrev 2008-04-03 17:51:03 följande:
    läste nånstans här i tråden om att man kunde blanda i kanel i vaniljsmaken och blanda i mer vatten än de rekommenderade 2,5 dl. Gjorde så och helt plötsligt gick det att dricka utan att må illa av smaken och konsistensen
    Jag har 3 dl i.. Annars blir det för grynigt.. uuh.
  • bridesilly

en fråga, hur ska man motivera sig själv att ha flytande som enda näringskälla ett bra tag? hur länge håller ni på innan ni går till vanlig mat?

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9