• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Mica o Krille

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 13:05:47 följande:

Jag blandar banan och choklad, det är så jä..la gott... den absolut godaste kombinationen som finns Som chokladpudding, vispad grädde och bananslantar... är ju sååå gott! Eller gräddglass vanilj, vispgrädde, bananslantar och chokladsås...banan/choklad är en HÖJDARkombo...
    Ja, jag får väl testa då.
  • Anja 19 juli 2008

Hehe japp, det var dit jag ville komma

Ett klokt beslut, fniss...

• Mica o Krille

Lite bättre i huvet nu faktiskt, effter "lunchen" o mer vatten. Skönt.
  • Pentan

I helgen är det barnkalas här för bonusdotter som fyller 9 år. Men inga kakor eller bullar ska ned i min mage har jag bestämt!!

• annie1978

Här är en ny cambridge tjej. Startade med ren kur i tisdags och är isag på min tredje dag. Det börjar redan kännas lite lättare samt att jag hade gått ner 2,5 kg i morse.

• Anettan73

Får väl dricka en chockbanana sen då

Fy vad tungt det e... Men jag tror det blir lättare när man jobbar...

• EllaM

Mica o Krille skrev 2008-04-03 12:53:54 följande:

Jag drack precis upp den.. Snabbt går det. Äckligt.. Trött på choklad. Kan man blanda ner nåt i chokladen för att det ska bli mer spännande tro? Jag vill ha pizza... Fniss.
    Jag brukar blanda med vanligt kaffe för att variera chokladen, blir riktigt gott!
  • AoM

Hej hej!!
    Ingen huvudvärk idag, riktigt skönt!!

Har just varit iväg och köpt påsar för hela nästa vecka, bara kakao denna gång!!
    Köpte även slimbridge lättdryck, enligt dem kunde man dricka den trots att man var på ren kur. Köpte hallonsmak, riktigt gott!! Mycket lättare att dricka vatten nu!

En påse skulle ge två liter men jag blandade så jag fick tre liter, för stark smak annars.

• EllaM

Välkommen!! Och grattis till viktminskningen!

annie1978 skrev 2008-04-03 13:32:11 följande:
    Här är en ny cambridge tjej. Startade med ren kur i tisdags och är isag på min tredje dag. Det börjar redan kännas lite lättare samt att jag hade gått ner 2,5 kg i morse.
  • Thiaa

Jag vågar inte väga mej. Det känns som jag har gått upp MAAASSA fast jag inte har fuskat en enda gång. De är en känsla bara, och den vill jag inte ha svart på. Feg som jag är. Men på måndag har det gått fyra veckor och då MÅSTE ja väga mej. Det händer inget med kroppen heller! usch. :(

Dags för lunchen. Shake it on!

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9