• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • AoM

Kanske en dum fråga men det är inte så att magen reagerar konstigt när man väl börjar äta igen efter att ha varit på ren kur?

• Anja 19 juli 2008

AoM

min mage har inte gjort det dom gånger jag har frossat till det!

Däremot blev jag så full att jag knappt kunde stå på benen fniss...

• AoM

Anja

hahah, jag som är så lättpåverkad redan innan :) Tror jag måste hålla mig borta från alkoholen under den närmaste tiden, inget vin till maten:)

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 09:12:05 följande:

AoMmin mage har inte gjort det dom gånger jag har frossat till det!Däremot blev jag så full att jag knappt kunde stå på benen fniss...
    Oj d va inge bra. Jag har ju hippa o bröllop framför mig.. Inte bara mitt eget då...

Fast jag hade iofs inte tålt så mycket ändå... Jag har inte festat på snart 2 år.
  • Anja 19 juli 2008

alltså nu drack ju jag rätt stora mängder... vi satt och åt en lååång middag och sen spelade vi spel hela natte ohc HELA tiden drack jag vin, som bara fylldes på, haha...

så jag kände det inte förrän vi var på väg hem... var så jä..la packad att jag inte ens kom ihåg vårt sex... som vi tydligen hade när vi kom hem...

daniel var nämligen lite småsur på mig dagen efter för jag hade varit så full att jag plötsligt vrålat "nä nu pallar jag inte mer, nu får du runka" sen hade jag somnat *asg*

så jag vaknade på morgonen, på SOFFAN, där vi tydligen varit och visste inte var jag skulle ta vägen... har SÄLLAN mått så dåligt.

det värsta var att daniel skulle jobba och jag skulle vara ensam hemma m barnen. Jag klarade det inte, fick ringa en väninna som fick komma o hjälpa mig... jag ville ju spy bara jag reste mig upp...

låg på soffan till långt fram på eftermiddagen innan jag ens kunde stå ut med att sitta eller stå.

det var HEMSKT!!! (sen är jag sååååååå jä..la läskigt lättpåverkad annars oxå och jag har ju inte druckit på, eh, ja jag minns faktiskt inte ens när, haha)

• Troll1

Jasså, ni gillar inte jordgubben? När jag gick på blandad kur så mixade jag med någon frusen jordgubbe eller tom en liten bit banan i jordg.shaken. Även frusen mango åkte med ibland med vaniljen. Om man jämför Cambridge och andra, typ Nutrilett eller Twinfast (urk) så är Cambridgen som en slottsmåltid tycker jag.
    Jag höll min vikt väldigt länge, trots slarv, efteråt. Sedan blev jag gravid...

• AoM

Anja

"daniel var nämligen lite småsur på mig dagen efter för jag hade varit så full att jag plötsligt vrålat "nä nu pallar jag inte mer, nu får du runka" sen hade jag somnat *asg*"

*skrattar* Det där hade kunnat hoppa ur min egen mun :)

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 09:33:29 följande:

alltså nu drack ju jag rätt stora mängder... vi satt och åt en lååång middag och sen spelade vi spel hela natte ohc HELA tiden drack jag vin, som bara fylldes på, haha...så jag kände det inte förrän vi var på väg hem... var så jä..la packad att jag inte ens kom ihåg vårt sex... som vi tydligen hade när vi kom hem...daniel var nämligen lite småsur på mig dagen efter för jag hade varit så full att jag plötsligt vrålat "nä nu pallar jag inte mer, nu får du runka" sen hade jag somnat *asg*så jag vaknade på morgonen, på SOFFAN, där vi tydligen varit och visste inte var jag skulle ta vägen... har SÄLLAN mått så dåligt.det värsta var att daniel skulle jobba och jag skulle vara ensam hemma m barnen. Jag klarade det inte, fick ringa en väninna som fick komma o hjälpa mig... jag ville ju spy bara jag reste mig upp...låg på soffan till långt fram på eftermiddagen innan jag ens kunde stå ut med att sitta eller stå.det var HEMSKT!!! (sen är jag sååååååå jä..la läskigt lättpåverkad annars oxå och jag har ju inte druckit på, eh, ja jag minns faktiskt inte ens när, haha)
    Anja har talat
  • Anja 19 juli 2008

Usch det var bedrövligt...

även om det var skoj i efterhand fniss... så är det skitskumt att verkligen inte minnas vad man har gjort... det har banne mig bara hänt mig någon gång tidigare i livet o då var jag tonåring lixom *asg*

Jag hade sagt en massa annat hemskt oxå men det vill jag inte upprepa här *asg*

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9