• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Mica o Krille
    Flora skrev 2008-04-02 19:35:23 följande:
    Shit va duktiga ni ärrrrr! Skönt att fler "panik" bantar inför bröllopet. Ja varför började man inte tidigare... men nu står man här, och då måste man ge gärrrrnet!!!Men det underlättar och veta att det finns fler därute och att man inte är "tokig"Mer, flera! Hur mycket ska du gå ner? =)
    Ja, men jag har inte riktigt fattat att jag ska gifta mig förns förra veckan...
  • AoM

JAg har bestämt att eftersom jag ändå har fram till juni/juli på mig att gå ner mina 15 kg så KAN jag synda på söndag när sambon fyller år. Synda men nyttigt. Kyckling, skaldjur. Tänkte köra på nöttårtan för då slipper jag ju det. Men mat ska jag äta när de andra äter!

Tänkte väga mig imorgon bitti men vågar inte, kommer bli så besviken om jag inte har gått ner efter fyra dagar på ren kur

• dragonesse

Ja, det är jag men det är en väldigt fördelaktig bild! Tog flera den dagen och på de andra ser jag inte alls lika smal ut! Vägde då ca 70 kg. Klänningen går att sy in ca 8-9 cm, hur mycket tror ni jag kan gå ner? Hade ca 88 cm i midjan när bilden togs. Visst borde jag väl kunna gå ner till iaf 62 kg? Vad tror ni?

Flora skrev 2008-04-02 19:37:40 följande:
    dragonesse, är det du själv i din bildgalleri i klänninge? Om ja, hur mycket väger du där? Du ser ju jättefin ut!!!
  • AoM

Klart du klarar det om du vill! Vi kan allt :)

• Cissit

Sitter nu med min andra shake någonsin, med chokladsmak...trodde att den skulle vara jättegod, gillade ju jordgubben...men mja :( Men det ska gå i iaf, får testa sen att blanda med nått, typ banan :) Annars har det gått bra, har inte känt mig speciellt hungrig fast jag trodde att jag skulle bli det.

• Flora

dragonesse, när var det du gifte dig? Har du lyckats gå ner så mycket redan så tror jag du klara det!!

Men du, när du hade ditt första stopp, åt du som vanligt då? Efter hur lång tid tog du upp det igen?

• EllaM

Håller med! Här inne är alla schyssta, omtänksamma och pushar och peppar varandra till max. Inte ett elakt eller sarkastiskt ord så långt ögat kan nå. En verklig må-bra-tråd på alla sätt!!! Tack alla gulliga tjejer här inne, ni är fantastiska! Önskar alla trådar på BT hade den här stämningen.

Troll1 skrev 2008-04-02 15:33:58 följande:
    Måste säga att detta är en jättebra tråd! Ni e så goa här inne
  • Thiaa

längd: 164
    Start 10/3: 85 kg
    Nu: 76,7
    Mål: ... ingen aning. Så lite som möjligt, ska hålla på fram till 2,5 då ja åker till Usa. Så de så!

Är rätt nöjd med mina resultat so far, men det finns fortfarande massa att ta av! :)

Hemsk dag idag bara!

• dragonesse

Jag kallar det porrsurfning! Gör det varje gång jag går på kur! *fniss*

AoM skrev 2008-04-02 18:23:59 följande:
    jag somnade på golvet idag, drömde om choklad och vindruvor. Är så dum men sitter just nu och tittar på recept på nätet... Kladdkaka, laxrulle, pasta, lasagne. Gud så gott!!
  • Thiaa

Vi är bäst härinne och vi kommer att bli så snygga allihopa! Hur svårt kan det vara egenligen...?? :)

VI KOMMER ATT LYCKAS!

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9