• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • AoM

Blev just uppringd av en kompis, hon skulle stylas och fotograferas nästa vecka och undrade om jag ville följa med för hon fick ta med en kompis på det också!

Så jag ska nog unna mig det, tre timmar ledigt från jobbet och istället fotograferas!!

• Cissit
    AoM skrev 2008-04-02 15:55:47 följande:
    Blev just uppringd av en kompis, hon skulle stylas och fotograferas nästa vecka och undrade om jag ville följa med för hon fick ta med en kompis på det också! Så jag ska nog unna mig det, tre timmar ledigt från jobbet och istället fotograferas!!
    Gud vad kul :)
  • Pentan

HAHA!!!

silvera skrev 2008-04-02 15:00:21 följande:
    Haha, jag åt givetvis två ÄGG, och inte två ärr, det hade varit för äckligt!
  • Pentan

Fan det hur bra som helst för mig nu, värsta flytet!!!! INGET SUG!!!!

• AoM

Pentan!
    Kanon för dig!! Jag är liiiite sugen. Fortfarande på den där rostade mackan med messmör som jag har yrat om sedan i måndags :)

Nu sitter jag på jobbet och dricker vatten för att slippa tänka på mackan (fungerar inte).

• Mica o Krille

Hallå. Jag har precis börjat med denna kur, för en vecka sedan, får man vara med här?

Det där med att dricka vatten när man är sugen på nåt känner jag så väl igen.

• AoM

Välkommen!

Så du har druckit din en vecka? Starkt jobbat! Kör du ren kur eller kombinerad?

Mica o Krille skrev 2008-04-02 17:36:53 följande:

Hallå. Jag har precis börjat med denna kur, för en vecka sedan, får man vara med här? Det där med att dricka vatten när man är sugen på nåt känner jag så väl igen.
  • Thiaa

Åh. Idag har jag en jävlaskitdag... Jag är sugen på ALLT som finns att äta, tur att jag inte har så mycket hemma. Men jag är såndär nu som jag var förut, att jag vill åka iväg å köpa massa mat och bara frossa i mig. Jag har ju inte vart sugen på nåt på såååå länge så jag antar att en dag eller två emellanåt får man väl räkna med. Men usch. De e hemskt!!

Var så stressan imorse till en arbetsintervju så jag glömde dricka vatten. Kom hem tre timmar senare med värsta huvudvärken. Sov en stund å nu mår ja bra igen. Men åh, va gott d hade vart med maaaaaassa mat!

• AoM

ja jag skulle lätt frossa i mat.. Fast jag kan nog nöja mig med rostat bröd:)

• Thiaa

åh. rostat bröd. med smör, ost och marmelad. åh. och ett glad kall oboy till. eller en kebebrulle. eller en pizza. eller massa lösgodis, gaisha! åh. åh. åh. jävlaskitdag de här as!

Men jag blir så glad när jag läser om alla er andra som det går bra för - kämpa på! Man har en dag eller två som är så här överjävliga... annars e d bara att glida me, som Pentan! :)

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9