• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • AoM

jag somnade på golvet idag, drömde om choklad och vindruvor.
    Är så dum men sitter just nu och tittar på recept på nätet... Kladdkaka, laxrulle, pasta, lasagne. Gud så gott!!

• AoM

Jag höll just på att halka dit!!

Var på väg tillbaka från ytterligare en kisspaus när jag såg en fruktkorg. Och i denna fruktkorg låg det mest perfekta plommon!! Jag tog upp det och skulle just föra det till munnen när jag chockad kom på mig själv och släppte plommonet direkt!
    Men oj så nära det var!!

• Flora

Hejhej,

Försöker själv gå ner i vikt, fast med GI.

Nyfiken på er Cambridge tjejer. Hur går det för er? Ange månader ni hållt på, hur mycket ni gått ner, hur mycket mer ni ska ner, under hur länge till? Ange gärna startvikt och målvikt oxå. Själv ska jag ner 12 kilo till på tio veckor....

Håller tummarna för oss alla blivande vackra brudar 2008!!! =))

• AoM

Startvikt: 79,2
    Målvikt: ca 65
    Startdag: i måndags
    Mål: 12 veckor

• Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-02 17:45:46 följande:
    Välkommen! Så du har druckit din en vecka? Starkt jobbat! Kör du ren kur eller kombinerad?Mica o Krille skrev 2008-04-02 17:36:53 följande:
    Tack!

Jag åt sådana där bars, börja i tors. Men då åt jag vanlig frukost också. Så det har jag hållt på med en vecka, nu igår så började jag med pulverdryck men äter en bar till lunch, jag MÅSTE tugga på nåt om dan.

Jag har redan gått ner 2 kg!!
    Måste gå ner så mkt jag kan, gifter oss 3 Maj.

Min startvikt: 70 kg
    Målvikt: 60kg
    Startdag: 27/3

Viktnedgång: -2kg
  • dragonesse

Jag började egentligen i höstas på 82 kg till mina 157 cm, och gick ner till 70 kg. Sen stog jag still ganska länge och försökte börja med kur igen men det funkade inte. Nu körde jag igång igen på måndagen förra veckan med startvikt 70,5 och imorse vägde jag 66,9! Känns superbra! Har inte vägt så här lite på sex år... Får se om jag orkar ta mig ner till 60 kg, vågar inte gå ner så mycket mer om jag ska kunna ha klänningen...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 09:00:42 följande:

Dragonessegrattisvilken vikt startade du på och när var det nu igen? (mitt minne suger )
  • Flora

Shit va duktiga ni ärrrrr! Skönt att fler "panik" bantar inför bröllopet. Ja varför började man inte tidigare... men nu står man här, och då måste man ge gärrrrnet!!!

Men det underlättar och veta att det finns fler därute och att man inte är "tokig"

Mer, flera! Hur mycket ska du gå ner? =)

• April2oo9

Jag tror ni är vackra även om ni inte går ner dom här kilona!

stor kram på er!

• Flora

dragonesse, är det du själv i din bildgalleri i klänninge? Om ja, hur mycket väger du där? Du ser ju jättefin ut!!!

• Mica o Krille
    April2oo9 skrev 2008-04-02 19:36:07 följande:
    Jag tror ni är vackra även om ni inte går ner dom här kilona!stor kram på er!
    Gullunge!
Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9