• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anja 19 juli 2008

Haha nämen dåså

Kanske en förkylning på G eller nåt... Går ju massor av sånt nu! Då kan man ju bli lite konstig!

• Anja 19 juli 2008

Känna sig lite konstig menar jag *asg*

• Troll1

Kan det inte vara lite utrensning på G?
    Då känner man sig ju ännu mer skum (än vanligt )

Jag tänkte på den tjejen här inne som har så´nt saltbegär. (Kom inte ihåg vem) Kan det vara saltbrist? Jag tog lite rökt kalkonbröst i soppan när jag kände så. Jag menar, det är ju viktigt att få i sig lite salt. Särskilt när man kissar så mkt så kan man få lätt mineralbrist.

• AoM

Troll1

Här är tjejen med saltbegär :) Det var helt sjukt igår på jobbet, jag hällde LITE LITE salt på en sked och satt där och doppade tungan i det :)

Klev upp strax före 7 imorse, men vaknade nyss efter att ha sovit på golvet bredvid vår sjuka hund... i två timmar!!!

Nu måste jag mixa frukostdrinken!!!

• Anja 19 juli 2008

AoM

tror inte det var helt fel att du gjorde så... när kroppen skriker efter salt så behöver den troligtvis salt...

Se till att dricka lite extra bara så att inte vätskebalansen blir fel när du tillför salt.

Men just att ta lite rent salt på tungan, det är väl det bästa lxiom, då blir du ju inte frestad att äta nåt salt

• AoM

Nej men precis, några futtiga saltkorn måste fungera som nödlösning!

Dricker frukost nu, gott gott!! Fast det vore ju godare med glass i också :D

• Anja 19 juli 2008

Hehehehehe eller huuuuur...

gräddglass *asg*

• MyStyle

Ok, ursäkta om mina inlägg "dämpar" stämningen
    men alltså, jag springer på toa stup i kvarten. Något är helkonstigt. Och arbetskamraterna börjar nog undra vad det är för fel på mig *hahaha*

• Anja 19 juli 2008

mystyle

Va? Jag tycker inte att dina inlägg dämpar stämningen

Mina gjorde däremot det igår *asg* efter att jag gått upp 0,6 kg över natten

Idag vägde jag 0,2 mindre så nu lgger jag på 81,5.

jag SKA enbart neråt nu... (fast helgen kommer bli svår... mkt svår och jag har sagt till mig själv att helgen är en tillåten helg, då jag FÅR fira sonens födelseag med frusen cheesecake och äta middag tillsammans med gästerna, men jag ska ändå hålla en LÅÅÅÅG profil matmässigt)

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9