Anja:
14 kg sen oktober, det var starkt gjort. Klart det måste synas!!
Go girl!
Har inte varit så aktiv på tråden på ett tag. Ber om ursäkt...
Går hit för att söka stöd och peppning och ni är helt suveräna tycker jag. Blir så inspirerad att fortsätta. det är här jag hittar rätt igen när jag gjort misstag.
Sista veckan har varit skitjobbig. Inte privat men på jobbet.
Valde att säga upp mig i onsdags, sen gått och grubblat (typiskt mig) på om det var rätt beslut. Så det har sugit så mycket energi att jag varit helt slut. Har fixat måltiderna hyfsat under veckan, kört kombinerat sen förra helgen.
Men i går kväll .... Oj oj oj.
Min man lagade iordning tortillas som jag älskar. Orkade inte stå emot, tänkte att jag tar en... Men det var så gudagott, att en till åkte ner i ett nafs. Underbart tills det dåliga samvetet kommer. Hur gör ni för att kunna unna er och njuta när ni bestämt er för det? Jag får dåligt samvete ändå, för jag tänker att nu tar det ju ännu längre tid att nå målet.
I fredags vägde jag 71,2 kg. tänkte kanske att jag når mitt första delmål till påsk, alltså under 70 kg. Men nu vete sjutton hur det går, vågar inte ens väga mig nu efter gårdagens tortillaglufsande.
Tycker faktiskt att det märks en tydlig skillnad redan på de ca 8 kilo jag tappat sedan starten för knappt 4 veckor sedan. Har införskaffat en del nya kläder, vad mycket enklare det blivit att handla... Hur kul som helst!
Tror att jag gått ner ca 2 storlekar, så utbudet är ju nu ett helt annat.
Kram till er alla!