Anja:
Jag fixade mina första dagar utan några större problem faktiskt.
Vet inte om sambon håller med, humöret var nog inte det bästa. Värsta dagen för mig var nog den 4:e.
Men jag dricker inte bara vatten, utan även fun light och lite light läsk, te och kaffe. Vet att man inte ska göra så, men fixar inte att dagligen dricka 3 liter rent vatten. Måste få lite andra smaker emellan.
Tycker att Slimbridge Citrus och Äpple är väldigt gott. Finns att köpa hos din konsulent. Tror det kostar 17:- för pulver som ger minst 4 liter dryck. Detta är godkänt under ren kur.
Enligt min konsulent är fun light ett bättre alternativ än light läsk, men vet inte varför. Max 0,5 l per dag läsk tyckte hon. Fun light sa hon ingen restriktion på, bättre att dricka det än att dricka för liten mängd vatten i alla fall.
Har spenderat hela helgen hos släktingar, gick hyfsat tycker jag. Höll mig till 2 påsar per dag + en måltid tillsammans med familjen. Var ute på fredag kväll, pubmeny, tog kanske 5 strips resten kycklingfilé + sallad, sen massa kaffe å 2 chokladbitar.
Så gott!
Idag stod vågen på 72,3 kg så jag har ju ialla fall inte ökat, bara inte gått ner lika mycket. Men nu kör jag rent igen.
Ang smaken, känner inte denna sälta. Håller mig till choklad och mintchoklad. Håller visserligen för näsan och sköljer sen med vatten. Funkar för mig, får då inga kväljningskänslor, vilket jag får av nutrilett.
Nu kämpar vi vidare!!!