Usch jag mår faktiskt inte riktigt bra... gör precis som jag ska, äter tre påsar, delar upp två av dem (morgonpåsen) och (eftermiddagspåsen) i två portioner och äter lunchpåsen som en måltid... Dricker massor av vatten etc...
men idag när jag cyklade barnen t dagis så höll jag på att svimma, fick gå av cykeln och lägga mig på en bänk som tack och lov fanns i närheten. Kände att allt bara snurrade av ansträngningen...
Vi har rätt långt t dagis, det är lite uppförsbacke hela vägen och ALLTID kraftig motvind (bor ju längst ut vi fälten och i SKÅNE så det är väl bara normalt
) men jag kände redan igår att det var otrolgit mkt svårare och tyngre att cykla och jag fick stanna och gå flera ggr, men idag, fy det var riktig otäckt.
Så jag har bestämt mig för att lägga till ett LIIIITET mellis bestående av ett hårdkokt ägg och några räkor varje dag.
Det borde väl inte ta mig ur ketosen? är ju knappt några kalorier alls...
Eller??? Ville ju verkligen fixa den rena kuren men kan ju trots allt inte riskera att må så här och att typ ramla med mina barn där bak när jag cyklar!
Är detta något som är vanligt i början kanske, så att det går över sen??
Isåfall kanske jag kan härda ut några dagar till utan ägg och räkor och se om det blir bättre. Någon som vet!??
Ska man ligga under 500 kcal för att vara i ketos?