• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • Zenobia

Tittar in här, ska gifta oss 6 juni 2009. men ja hinner nog få krupp innan ja hinner gifta mig.
    Håller på och vänder ut och in på alla internetsidor efter en lokal men går bet totalt.
    Så svårt att hitta =( Vill ha plats så gästerna kan sova över också. Sen att vi ska kunna stå för maten själv. Verkar svårare än det är. Men det löser sig väl =)

Vi ska inte ha så stort bröllop heller, utan runt 40 pers och alla kommer nog inte komma heller.
    Blir mest vänner än släkt också.

• Bambo

Zenobia: vart ska bröllopet äga rum?

• Zenobia

Runt Härnösand/Sundsvall området.

• Bambo

okej, då har jag tyvärr inga tips!

• Zenobia

Tack ändå =)

Bambo vart ska ni gifta er då?

• stich

Zenobia- Vi gifter oss på samma dag! Roligt då kan vi ju kanske följas åt!

• Jojjo82

Hej!
    Jag är helt ny på stället efter att ha blivit friad till i december! Vi gifter oss sommaren 2009 i Ystad, utomhus och med en inte alltför överdådig budget. Ser fram emot 1½ år här på forumet med er tjejer (och de påtal killar som också uppehåller sig här)!

• juma

Hej Hej!!
    Grattis till frierie:)
    Blev också friad till idecember och gifter oss Juli -09. har tänk gifta oss i kyrkan. Vi ska också försöka hålla priset nere, tror att det är lite lättare att göra det om man börjar planera i tid. Har ni bestämt något datum än?

• Zenobia

stich

Såg det vad kul =) hur går det för er och planerna då?

Jojjo82

Låter som oss, vi ska med gifta oss ute och bugeten är inte så stor. Vi har tänkt fixa buffen själv och det.

• Synthetic

Här står 75 namn på lsitan inkl oss själv fyra Så får se hur många vi sen blir men räknar runt 60 pers. Vi ska oxå försöka hålla budgeten nere med buffe som vi gör själva.. men återstår att se hur mycket vi hinner spara

Svar på tråden 2009