2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Ok, men vad har du börjat med?
Hej, vi planerar också!!!
April hoppas vi på.
Bor i Stockholm
Gästlistan, budget och bordsplacering är nästan färdigt.
Bordsplaceringen kommer säkert ändras flera ggr men nu har vi något att utgå ifrån. Det var klurigt att få ihop..
Färgtema har vi valt oxå, det blir brunt, rosa och silver.
Nästa steg är inbjudningskort.
Saken är ju att det är läääänge kvar men det kliar i fingrarna på mig! =)
Vill ju göra allt på en gång!
Stich: Visst är det läänge kvar men det är svårt att låta bli att fundera på vad man vill, samtidigt är det ju väldigt mycket som ska planeras så det är kanske inte så dumt att börja redan nu.
Det var ju smart att börja nu med gästlista och bordsplacering för jag kan tänka mig att det är lite klurigt att få ihop.
Budget och färgtema har vi också funderat på.
Funderar på vinrött, champange och någon form av vit.
Kul är det iallafall.
miss charlott: vad kul att det finns fler:)
17 januari 2009 här!
Jag är jättetidigt ute, är inte ens förlovad! Men är 99,9% säker på att han friar i vår eller sommar o då blir det bröllop juli-aug 2009.
Det är ju sjukt mkt att planera så det är bra att börja tidigt för att i alla fall få en uppfattning om vad man vill och vad man har råd med.. Sen när sambon väl friat så lär jag säkert sätta igång och planera på riktigt samma dag!
Bor förresten i Stockholm och satsar på ett litet mindre "trädgårdsbröllop". Har haft drömmar om Fåfängan på söder men insett att det är för dyrt. Så vi får helt enkelt se vad det blir...
2009 även här...i augusti
Planerar bara smått: gäster,musik,färgtema,allsång,tårta och lite smått och gott
Vi ska också gifta oss 2009. Augusti i (södra) Dalarna.
Ska också gifta mig 2009, den 4/7. Är det helt galet att börja planera redan nu? ska dessutom ha en bröllopskoordinator. Snacka om att man har ett kontrollbehov då man kollar upp allt innan bröllopskoordinatorn har kommit med förslag på saker!
så avis jag blir på alla er som ska börja planera "på riktigt" själv har jag en bild av hur det mesta ska vara men vi gifter oss inte förrän 2010 så det är lite väl tidigt att boka vigselförättare, lokal och dyl..
det är kanske av den anledningen som jag lägger alldeles för mycket tid här inne och planerar och funderar på detaljer