2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vad tråkigt att ni har strul:( det grabsolut inte att det blir lättare. Som tur är så kommer vi väldigt bar överens allihop.
S¨att i ska gifat er i Hörnösand/Sundsvalls området vi kommer att gifa oss i Hudiksval, så det är ju inte så långt ifrån. Vet du om det kommer att vara någon bröllopsmässa i någonstans i våra trakter? skulle gärna illja gå det:)
Hur går det för alla er andra gjort några roliga bokningar/ inköp? :)
Har inte hört talas om nån mässa men det brukar vara en i Sundsvall på hotell Knaust. Men jag har ingen aning när, tyvärr.
Jo tyvärr det är lite drygt för resultatet blir att det är bara sambons mamma som kommer som släkt på bröllopet då. Sen hennes nya då. Men det går det med. Min släkt är inte så stor heller 10 personger ungefär där ifrån.
Idag håller ja på att skriva upp tänkbara maträtter till buffén, har tänkt köra på medelhavsmat. Hittade lite smått och gott. Funderar på att köra taziki och en annan röra stående på borden med bröd till. Som man kan småäta på undertiden man väntar på buffén och det.
Bokat haha smink och hår nu med Känner mig tidig då det är över året kvar men dom är poppis i sthlm och vill garanterat få dom för priserna är bra och de gör skitfina jobb!
Vi har inte bokat nåt än... Bor ju inte i en så stor stad så det finns nog gott om tid eller?!
Har inte ens börjat fundera på maten än men gillar medelhavsmat också så det kanske blir lite inspiration därifrån.
Hår och smink kommer min tärna att fixa!
Hon är frissa och makeupartist!
Lyx att kunna fixa sig hemma!
Vi har strandat. Nu har vi börjat att fundera på att ha "40 års fest".(gubben fyller i sep) Att vi gift oss borgligt först och sen ha en liten cermoni på festen. Ska ha klänning och allt sånt men att det inte blir så kyrkligt. Sambon har bara varit i kyrkan på dop, begravning, bröllop och knappt det.
Stich
vilken lokal blev det?
Lövudden!
Men det låter ju jätte bra med 40 års festen..
Har ni funderat på någon lokal?
tortuna byggdegård eller björnön.
Lövudden blir ju kanon. Hur har ni tängt med transport från Romfa