2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vad hade ni tänkt er för kyrka? Festlokaler är väl inte så svårt i stockholm att hitta? Hade ni tänkt att göra egen mat, eller ha catering?
Är också 09 stockholms brud, men vi har tänkt att gifta oss+ ha festen utanför stockholm. Fast min dröm är att ha festen på Beatelund, men kuvertpriset är 1800 kr p p. Blir lite väl saftigt när man är ca 100 pers. Fast för det priset ingår verkligen allt! Men min M2b vill gärna gifta sig där han växte upp. Å fattig student som jag är så får man nog anpassa sig lite efter hans önskemål då det är han som betalar hela kalaset. ;)
Hur långt har ni kommit i ert planerande? Verka som om ni kommit ganska långt redan. Jag bor inte i en så stor stad så därför kan man ligga ganska lågt med lokaler och kyrka. Kan tänka mig att det är mycket värre i Stockholm.
Än så länge har vi bestämt gästlistan och bestämt kyrka men inte bokat den ännu. Funderar ännu på lokal till festen.
Hej! Jag och min sambo har äntligen bestämmt datum. 9 maj 2009 blir det för oss :) Vi har inte bokat kyrka eller något sådant än. Vi kommer att ha en jättelitet bröllop för bara våra föräldrar, syskon med sambos och mormor/farmor. De kommer få reda på allt ungefär två veckor innan bröllopet. :) Lycka till alla med er planering!
Vi ska gifta oss 1/8- 09.
Håller på och letar lokal och ska ringa till kyrkan här snart.
Gästlistan är väl också så gott som klar.
Gifter oss 14 Feb 09 och ska boka kyrkan i morgon
Sedan fortsätter jag planera
Häre är en till som gifter sig 2009 =)
Även här är det 14 februari som gäller=)
Stich:
VI kommer att hålla till i Hubbo kyrka, men senast i dag pratade vi om borglig vigsel för att sedan bli "vigda" av en kommpis.
Moonlight Bride skrev 2008-01-11 09:22:38 följande:
Ännu en som siktar på -09. Här har det varit många svängar ang säsong bara, men nu lutar det åt september -o9. Datum är nästan bestämt men måste prata med föräldrar först och ffa mamma då det är hennes födelsdag...
/T