• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • Baby Love

jag är tidigt ute=)! vi gifter oss 11 juli 09! dudå?

• stich

Vi är oxå tidigt ute.. 090606 är våran stora dag!

• fröken kantarell

Februari 2009
    Var är ni ifrån?

• juma

Vi är också tidigt ute, våran stora dag kommer nog att vara i juli -09. Fick frieri på nyårsafton och är så otroligt glad hade aldrig trott att jag skulle vara så här glad, känner mig nyförälskad:)
    Har ni börjat planera något än? Sjäv hade jag en massatankar inan frieriet kom men nu vet jag inte riktigt vad jag ska börja med lerrom jag överhuvudtaget ska börja redan?

• Kjexet

För vår del blir det förmodligen påskafton dvs 11 april 2009. Och visst snurrar tankarna i skallen redan nu. Ingemar ställde frågan i november, en vanlig grå söndag hemma i köket och vi bytte ringar på julafton.

fröken Kantarell, vi bor i Mariestad.

Stich,6 juni är en bra dag, då gifte sig mina föräldrar och de firar 38 år som gifta nästa gång. Dessutom gifte sig min äldsta kusin samma datum och de har varit gifta i 20 år, minsann.

• miss u

Vi har också planerat att gifta oss 2009, den 18de juli. Väldigt passande att vår årsdag var på en lördag det året.

Kjexet: Ska ni gifta er i kyrkan? Jag tänkte på att påsken är väl rätt helig och dyster helg för de kristna? Jesus dog på korset osv. Man vill ju att ens bröllop ska vara förenad med nåt kul.

• juma

Kjexet:Tror inte det har någon större betydelse när frågan kommer glädjen är lika stor för det:),vad mysigt med förlovning på julafton. Då är det ju snart bara ett år kvar. Lite kul med just påskafton vi förlovade oss på påskafton.

miss u: vad kul att kunna få det så att det blir på årsdagen:)

• juma

Ser att det är några stycken som ska gifta sig sommaren -09:)det ska även vi göra:)
    Det jag undrar är om ni börjat planera något eller om ni väljer att vänta en stund till?
    Vet inte riktigt vad som är bäst? har ni några förslag?

• stich

Jag håller på att planera för fullt! Jobbar natt och har inget att göra o då blir det lätt mycket BT..

Kjexet- Låter bra! =)

• stich

Fröken kantarell- Vi är från Västerås

Svar på tråden 2009