2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Hej Hej!
Vad kul att det är så många som tänker slå till -09 och har börjat sin planering nu eller iallafall börjat fundera på hur man vill ha det:)
malous: Ni har gjort lite grann ser jag:) lite av dom bitarna kan man ju faktiskt göra, jag har också funderat lite på att sy egna servetter som man sätter sitt monogram på, ahr funderat lite på hur man på enklaste men också bästa sättet fäster monogrammet på servetterna.
Hur ska ni göra trycka eller sy dit det?
Haha, ja, vi passade på att köpa en del när jag studerade i Kina i somras.
Vi ska sy/brodera eftersom vi tycker att det blir finare. Hur det ska gå till vet vi inte riktigt än men det finns väl böcker och google att tillgå antar jag.
Hej! Vi har också tänkt oss 2009. Troligtvis 4 Juli. Har dock inte planerat så mycket än... Eller ja tänkt har man ju gjort =)Det känns som massor att tänka på! Några tips?!
Tessa P:
Oändligt tack för informationen! Ringde direkt till min m2b som också blev eld och lågor över Stadshustornet!! Nu hoppas vi bara att det ska gå att lösa så att vi kan vigas där efter stängningsdags. Det känns verkligen som "vi"! Annars ska vi se om Fåfängans lusthus kan vara ett alternativ. Har också hört att Bockholmen ska kunna ordna såväl små som stora bröllop, och det verkar också vara väldigt vackert. Tack igen och tack alla gulliga som generöst delar med sig här på forumet!
Om ni ska göra något speciellt, kanske långholmen är något, fängelset. jag har hört att det är ett poplärt ställe, har inte varit där själv, men pappa har varit och var på någon konferens, när han kom hem hade han en fängelsemössa på huvudet, undrar vad han hade gjort?
ingen mer som planerar nyår-09???
vi har tänkt försöka boka kyrka o lokal i veckan då nyår är väl ganska populärt... sen har vi bara funderat ut gästlista och budget
EllaM:
Kul att jag kunde inspirera lite.
Har själv alltid haft en dröm om att gifta mig där uppe men planerar ett lite större bröllop så känns otänkbart.
Lycka till!
EllaM:
Kul att jag kunde inspirera lite.
Har själv alltid haft en dröm om att gifta mig där uppe men planerar ett lite större bröllop så känns otänkbart.
Lycka till!
Hej!
Vad kul med den här tråden. Vi har inte till 100% bestämt lokal och kyrka än.
Sen har det kommit en massa annat emellan (annars kanske redan 08) så jag tror att vårt bröllop blir 09 med. Så jag samtalar gärna här ett tag.