• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • Pearldrop

Jag har ALDRIG drömt om bröllop förrän min Niklas friade :P
    Inte ens som barn, då lekte jag hund när mina kamrater lekte vigsel ;)

• Bröllopsdrömmaren

Pearldrop:

Alla vet förstås att vi är förlovade, men det är det ju många som är utan att ha bestämt något om bröllop...=) Men kommer ni att berätta för alla snart eller blir det en överraskning när inbjudan kommer?

• stich

Bluebride- Ja visst är den fiiin!
    Funderar på att göra en stämpel av den.
    Monogrammet har jag hittat på monogramsidan.se

Har vi någon lista så att man ser vilka som "hänger" här i tråden? Vore kanske lite kul så att vi har lite koll ¨på varandra..

Äsch jag börjar på en, så kan väl ni andra fylla på.

Stich, 6 Juni 2009

• April2oo9

Vi är väldigt tidigt ute :) 18/4 -09 blir det av:)

• Bluebride

tackar

stich skrev 2008-03-12 23:11:59 följande:
    Bluebride- Ja visst är den fiiin! Funderar på att göra en stämpel av den.Monogrammet har jag hittat på monogramsidan.seHar vi någon lista så att man ser vilka som "hänger" här i tråden? Vore kanske lite kul så att vi har lite koll ¨på varandra..Äsch jag börjar på en, så kan väl ni andra fylla på.Stich, 6 Juni 2009
    Jag kan nog inte fylla på så mycket vi inte har något planerat, fast jag kan ju lägga de datum som det gäller emellan, ska bara ta fram dem
  • Bluebride

Stich, 6 Juni 2009
    Bluebride 14 juni 2009 el 6 september 2009

• Pearldrop

Bröllopsdrömmaren

Vänner som läser mina bloggar etc vet, vi nämner i förbifarten liksom idag kollade vi på bröllopskläder etc, så det kommer väl inte dröja förrän alla vet, djungeltelegraf etc ;)

• Bröllopsdrömmaren

tror att jag får övertala honom att berätta för mina blivande tärnor snart i alla fall, så att jag har någon att prata med om alla tankar!! :)

• April2oo9

Har ni sett er om efter lokaler och kyrka (omdet nu är aktuellt) än? :)

• Bröllopsdrömmaren

vi ska gifta oss borgerligt (men ganska traditionellt i övrigt) så på söndag ska vi kolla på ett ställe där vi både kan ha vigsel och bröllopsfest för 60 personer! hoppas att det är lika fint som det verkar.