2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Danielaa:
Vi har också kommit en ganska bra bit. Valt klänning, bokat lokal och kyrka.. Vi har innan sagt att vi ska ha rosa och blått som färgtema, bådas favoritfärger.. Jag tycker det skär sig så fasansfullt, så vi har pratat om det och byter färgtema helt. Och nu låter det på honom som att vi kör på svart, vitt och silver. Enkla och eleganta färger..
-------------
Till alla:
har vi ingen lista i den här tråden på vem som gifter sig när? eller har den bara hamnat många sidor bak?
vi är inne på vitt, gult och lite grönt! somrigt glatt och passar en tjej som lätt blir solbränd
Låter snyggt, knallgulr och knallgrönt eller några andra nyanser? :)
snarare lite mildare gult. fast klargult. inte neon heller och snäll grön som på blomstjälkarna kanske...
svart, vitt o silver låter också jättesnyggt! beror väl lite på lokalen också vad som passar stilen.
Ja jo, lokalens väggar var blålila i sjävla matrummet, vi har hyrt en hel våning.. Men det är ganska neutrala färger så det borde ju funka..
absolut!
vi ska kolla på ett ställe som går i lite gammaldags herrgårdsstil och då vill man inte ha för modernt
jag är ganska ledsen över att vårafavoritfärger inte går ihop.. Eftersom att min färg är rosa och det är ljusrosa blommor på KLÄNNINGEN, den enda jag kan tänka mig..Men eftersom det skräddarsys kanske man kan be och få rosorna i en annan färg, vad tror du?
Nej, men det är väl lite modernt med gammeldags nu? eller är jag helt ute och cyklar?
ja det tycker jag i alla fall att det är, modernt alltså! och romantiskt
man borde ju kunna få välja färg på blommorna.. kul om allt går i samma färger men annars funkar det ju ändå! kan ni inte ha vitt silver och rosa tex, så kunde blommor o klänning gå i rosa?
känns som jag kör över min m2b.. Jag ville ha rosa och han blått,men färgerna är förjävliga tillsammans.. Så vi har hittat färger vi båda trivs bra med.. Jag skulle vara ledsen om det bara vart blått.. Därför vill jag nog inte ens föreslå rosa.. Jag får helt enkelt flirta med företaget som syr klänningen..
Har du kikat på någon klänning än?
aha, ja då är det ju bättre att kompromissa
nej det har jag inte, han skulle nog få spader om jag gjorde så mkt förberedelser redan nu.. får nog vänta ett halvår med det, men självklart kikar jag runt på bilder på nätet!
Har du någon bild på din?