2009
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?
8 veckor, MYS! Vad heter skatten då? (om man får fråga)
Min son Oliver blir 1 om exakt 1 månad :) så just nu planeras det kalas för fulla muggar samtidigt som jag är riktig bridezilla..
Jätte sött ju :)
vad gulligt.
Alla hjärtans dag är på en lördag. Vi ändrade för att vi ville ha en viss fest lokal och tyckte det skulle vara mysigt med ett vinterbröllop. Jag är också mammaledigt t.o.m. 9 september sen tar vårdledigt vid så jag kommer vara ledigt ända tills bröllopet. Ska ringa på måndag och boka kyrka. Men vilken tid? Ska till frisör och sminkning (vi har inte bestämt om vi ska ha fotografering före eller efter, sambon vill inte se mej före i kyrkan, men man kan ju vara svettig tills fotograferingsdax, hur skulle ni ha gjort?)
kl 14? :)
är det inte lite tidigt? vi kommer inte att ha någon bröllopsfest, utan vi kommer att bjuda de inbjudna(familjen) på mat, vi ville inte ha några lekar eller nått sånt, så de tar ju inte så jätte länge, sen menade vi gå på krogen så man får träffa vännerna(efersom vi bjuder bara familjen till själva bröllopsmiddagen och den som vill får komma till kyrkan)
Vi viger oss kl 16 och ska fotas innan. Vi ska träffa fotografen kl 14, i närheten av festlokal kyrka, Vi har ca en timmes fotografering.
April 2oo9, vilja76: Jasså fler mammalediga?
Jag e snart mammaledig igen, jobbar nu mfeb-mars-apr men sen går jag hem igen tills augusti me vår prins! (Pappan e hemma nu...) Han blir 2 år den 31 augusti. Ska era barn vara med under vigsen? Prinsen ska va brudnäbb för oss!
Kul att de e fler som kommit igång å planerat å tom kommit betydligt längre än mig (som alltid får höra att jag planerar sååå tidigt....) Men de e ju så roligt! Låter som superfina tmean ni kommit fram till, jag e lite inne på rosa som sagt å nåt mer, men de me silver, svart osv låter snyggt! Stilrent!
Nu e de hårdträning som gälelr, måste hålla mig i form nu! Har precis gått ner 10 kg som behövdes (både innan å efter graviditeten! ) så nu ska jag hålla mig här!